برنامه هک تضمینی واتس اپ و بررسی روش نفوذ به این برنامه خارجی

هک تضمینی واتس اپ با شماره رایگان

برنامه هک تضمینی واتس اپ و بررسی روش نفوذ به این برنامه خارجی

باید قبل از هر چیزی به این فکر کنیم آیا با وجود سابقه درز اطلاعات و فروش ان و هزاران موارد دیگر توسط مالک واتساپ که شرکت دیگری است ایا امکان به خطر افتادن اطلاعات ما هم هست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون برنامه از راه دور

در اینجا با ما باشید که در این رابطه صحبت کنیم

قبل از هرچیز برنامه زیر به شما کمک میکند پیشنهاد میکنم اون رو بررسی کنید

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

با این برنامه هر چیزی که در واتساپ مقابل باشد در گوشی شما کپی میشود

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

فروش اطلاعات کاربران واتس اپ صحت دارد؟

«علی نعمتی»، کارشناسی ارشد دیتا ساینس و ماشین لرنینگ (یادگیری ماشین) از دانشگاه واشنگتن  می‌گوید: «اولین مسئله‌ای که پیرامون واتساپ باید بدانیم این است که واتساپ یک نرم افزار ارتباطی است که پیام ها را از یک طرف می گیرد و به یک طرف دیگر می فرستد و برعکس. این پیام‌ها که شامل صدا، تصویر و متن نوشتاری است از کاربری مثلا در بوشهر گرفته و برای کاربری در شیراز ارسال می‌شود و وقتی که آن دریافت‌کننده پیام ها را دریافت می کند کلیه محتوای پیام ها از روی سِرور پاک می‌شود. این اصل کار و در واقع پایه و بنیان یک نرم افزار ارتباطی به نام واتساپ است.»

حال اگر شخصی در این بین اطلاعات را ببیند به چه صورت هست. در این باره قبلا صحبت کردیم روی نوشته زرد رنگ کلیک کنید تا برنامه و مقاله را ببینید

هک واتساپ از راه دور هک واتساپ بدون کد

معرفی برنامه :

دسترسی به : 

مکانیابی دیگران

پیامک و متن پیامک دیگران در گوشی شما

پرینت پیامک دیگران

شنود و ضبط مکالمات و ارسال برای شما

دیدن مخاطبین شماره مد نظرتان با نام 

کنترل و دیدن کامل شبکه های اجتماعی شماره و ای دی مد نظرتان در گوشی خودتان

شامل 

واتساپ

اینستاگرام

تلگرام

و سایر شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی

دیدن گالری طرف مقابل

امکان حذف تصاویر و فایل ها از گوشی مقابل

همه موارد در قویترین و کاملترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

وی ادامه داد: «واتساپ سال۲۰۰۹ توسط دو کارمند سابق یاهو به نام‌های برایان آکتون و جان کوهن زمانی که از یاهو خارج شدند ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ نیز این نرم افزار به مارک زوکربرگ و کمپانی دیگری به قیمت ۱۹میلیارد دلار فروخته می‌شود.»

این موضوع که آیا واتساپ پیام های کاربران را در سِرور خود نگه می دارد می‌گوید: «با توجه به پالیسی (قراداد امنیت اطلاعات) که واتساپ در اپلیکیشن خود تعریف کرده است و همینطور به این دلیل که برای قرار دادن چیزی قریب به یک میلیارد پیام در طول روز (تحقیق در سال ۲۰۱۱) و با داشتن ۲ میلیارد کاربر فعال ( تحقیقی در سال ۲۰۱۷) به سرورهای غول پیکری نیاز است. به همین دلیل واتساپ دیتا را از کاربر اول گرفته و رمزنگاری شده به کاربر دوم منتقل می‌کند اما محتوا را در سرور خود نگه نمی دارد.» مگر اینکه در همان زمان کاربر دیگری پیامها را ببیند و ذخیره کند. چگونه اطلاعات رمز نگاری واتساپ را ببینیم و ذخیره کنیم برای متوجه شدن این مطلب روی قسمت زرد رنگ کلیک کنید

هک واتساپ

این متخصص علم داده‌ها ادامه می دهد: «هر جا که دیتا باشد در نتیجه احتمال حضور ماشین لرنینگ و بحث یادگیری ماشین توسط هوش مصنوعی بالاست. حالا در شرایط جدیدی که به وجود آمده شاید بعضی کاربران تصور کنند واتساپ قصد دارد اطلاعات ما از جمله عکس ها و فایل‌های صوتی و... را مشاهده کند، ما باید بدانیم که از قبل چنین اجازه ای را به آنها داده ایم. برای مثال درست است که پیام های ما در سرور شرکت حذف می شود اما پروفایل ما همچنان وجود دارد و با استفاده از همین پروفایل ها می شود چیزهایی مثل سن یا حتی بیماری‌ها را تشخیص داد.»

این پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی تصریح کرد: «این روزها این پرسش به وجود آمده است که آیا دیتای ما مثل دیتای نوشتاری یا شماره کارت های اعتباری به فروش می رود یا خیر باید عرض کنم که نه چنین چیزی نیست اما اطلاعات ما شامل ایمیل و شماره تلفن و غیره به فروش می رود

وی در پاسخ به این پرسش که این اطلاعات چه چیزهایی را شامل می شود به ایسنا گفت: «مجموعه ای از سن،جنسیت،تاریخ تولد،عکس شما و یک سری اطلاعات که آیدی شما را تشکیل می دهند.این ها را می توانند به ماشین لرنینگ ها بدهند و یا مثلا کمپانی واتساپ با فروش این اطلاعات می تواند کسب درآمد کند.»

نعمتی اضافه کرد:«خریداران اطلاعات شما از این اطلاعات مثلا برای فروش اجناس خود استفاده می‌کنند. فرض کنیم شما یک خانم بین ۲۵تا ۳۰سال هستید،وقتی که شما در واتساپ جستجویی می کنید با توجه به اطلاعاتی که واتساپ از شما دارد، پیشنهاداتی چه در جستجوها چه در بحث تبلیغات به شما می دهد که به شرایط شما نزدیک است.»

«علی نعمتی» درباره اپلیکیشن‌های جایگزین واتساپ می‌گوید: «سرویس های زیادی برای جایگزینی واتساپ وجود دارد. مثلا این روزها اسم نرم افزار واتساپ بر سر زبان هاست؛ اما نرم افزارها نیاز به کسب درآمد دارند و شما هیچ اپلیکیشنی پیدا نمی کنید که به صورت صد درصد رایگان باشد و خیلی هم امن باشد و اطلاعات شما را نفروشد. عملا این موضوع از نقطه نظر تجاری منطقی نیست، چون کمپانی ها به دنبال سود هستند و از این طریق سرپا می مانند و به فعالیت خود ادامه می دهند. با این وجود واتساپ ادعا می‌کند غیرانتفاعی است به این معنی که دنبال سوددهی و فروش اطلاعات نیست.»

وی ادامه داد: «واتساپ که به عنوان جایگزین واتساپ معرفی می شود کارایی در حد واتساپ دارد که البته معمولا چنین جایگزینی هایی به سیاست های داخلی و تجاری کشورها و استقبال کاربران بستگی دارد.»

«نعمتی» که در حال تحصیل در مقطع دکترا با گرایش تاثیر ماشین لرنینگ ها در بیماری های واگیردار است درباره این نکته که شرکت‌هایی مثل واتساپ با اطلاعات ما چه کارهایی می توانند کنند به ایسنا توضیح داد: «اگر به طور کلی شما مایل به انتشار یا درز اطلاعات خود در اینترنت و در نتیجه فروش و استفاده از آنها نیستید، بهتر است که اولا تعداد اپلیکیشن های مشابه را کاهش داده و سعی کنید صرفا با یک اپلیکیشن کار کنید و دوم اینکه عکس و محتوایی که فکر می‌کنید برای شما دردسر ساز خواهد شد را با این اپلیکیشن ها ارسال نکنید.»

این پژوهشگر هوش مصنوعی افزود: «پس در صورتی که مایل هستیم اطلاعات ما به هیچ وجه درز پیدا نکند نباید از این اپلیکیشن ها استفاده کنیم که البته این هم در دنیای کنونی امکان پذیر نیست. اما میتوان با عدم دسترسی برنامه ها به صدا و تصویر و مکان یابی و… میزان این اطلاعات را کاهش داد.»

وی تاکید کرد: «نظر شخصی من این است که با توجه به ساختار امنیتی این اپلیکیشن ها به هیچ وجه عکس و فیلم خود را با این نرم افزار ها ارسال نکنید چرا که در اموری مثل تشخیص چهره یا مقاصد دیگری استفاده می شود. حتی همین گوشی هایی که در دست من و شماست دائما در حال شنود صدای ماست و بارها اتفاق افتاده که ما با اطرافیان خود درمورد موضوعی صحبت می کنیم و مدتی بعد در اینستاگرام به پست هایی با همین مضمون برمی‌خوریم.»

------------------------------------------------

دیدن این نوشته‌ها نیز به شما پیشنهاد می‌شود:

دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

با این برنامه بصورت دقیق شماره مد نظرتان را روی نقشه با استفاده از دکل انتن دهی ردیابی کنید

دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

دانلود دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

بهترین برنامه کنترل پیامک اس ام اس و مسیج پرینت متن پیامک دیگران

با این برنامه می توانید همه پیام های گوشی مقابل را با متن در گوشی خودتان مشاهده و پرینت کنید

بهترین برنامه کنترل پیامک اس ام اس و مسیج پرینت متن پیامک دیگران

دانلود بهترین برنامه کنترل پیامک اس ام اس و مسیج پرینت متن پیامک دیگران

بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

با این برنامه شما پکیج سه برنامه مکان یابی کنترل واتساپ دیگران و کنترل پیامک و متن آن را دارید

بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

دانلود بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

------------------------------------------------------------------

دستگاه ردیاب و مکان یابی از راه دور رایگان

مکان یاب خودکار با شماره موبایل از راه دور رایگان

هک واتساپ

هک واتساپ با کد تایید رایگان و ساده از راه دور

کنترل و مکان یابی مخفیانه همسر و دخترم از راه دور

برنامه ی کنترل مخفی تماس و پیامک گوشی از راه دور

نظارت مخفی گوشی ازراه دور(فقط امروز مجانی)

ردیابی واتساپ وتلگرام همسرم

شنود مخفی و از راه دور با شماره

گوشی‌های هوشمند سنسورها

تفاوت حافظه رم و رام

هک واتساپ با شماره فارسی رایگان

ریسیت کردن موبایل

حافظه کش چیست

راهکار برای بهبود عملکرد موبایل

نکته برای افزایش سرعت بازی موبایل

انواع سیم کارت (SIM Card)

-------------------------------------------------------------------

 هک تضمینی واتس اپ،برنامه هک تضمینی واتس اپ،هک وات ساپ بدون دسترسی،هک وات ساپ با شماره،هک وات ساپ از راه دور

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :