اموزش ورود به واتساپ دیگران از راه دور

چطوری واتساپ کسی رو ببینم بدون دسترسی

اموزش ورود به واتساپ دیگران از راه دور

هک واتساپ دیگران از راه دور بدون دسترسی به گوشی(به راحتی)

هک کردن واتساپ بدون نیاز به گوشی فرد چگونه است؟

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

واتساپ جزء یکی از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی است که روزانه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به این معنی است که شخص  هکر بتوان به سرور های اصلی این پیام رسان نفوذ کرد و از این طریق به اطلاعاتی که در اکانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و امکان هک شدن را به حداقل رسانده اند.

اگر کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، این امکان وجود دارد که بتواند به اطلاعات تمام کاربرانی که از واتساپ استفاده می کنند دست یابد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک پیامک گوشی هک اس ام اس

چگونه استوری واتساپ دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند

 

ا به ‌روزرسانی whatsapp خود با ویژگی جدید آن یعنی status که الگوبرداری شده از استوری Instagram  و snapchat است مواجه خواهید شد. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که استوری یا استاتوس یکی از  آشنایان و یا به‌طورکلی کاربرانتان را به‌طور مخفیانه و بدون مطلع شدن وی مشاهده کنید. در حالت عادی پس از مشاهده استاتوس واتس اپ هرکدام از مخاطبانتان، نام کاربری شما نیز به‌عنوان یکی از بازدیدکنندگان به وی نشان داده خواهد شد. با ما همراه باشد تا در این مقاله با دو ترفند مشاهده استاتوس بدون اطلاع شخص موردنظر آشنا شوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تلگرام از راه دور هک تلگرام بدون کد

روش اول- استفاده از تنظیمات whatsapp

از تنظیمات حریم خصوصی (privacy setting) در واتس اپ استفاده کنید. وارد تنظیمات شوید، روی گزینه accounts کلیک کرده و سپس وارد privacy شوید. حال در انتهای صفحه گزینه Read receipts را غیرفعال کنید.

بدین ترتیب اگرچه شما قادرید استاتوس های دوستانتان را تماشا کنید، نام شما به‌عنوان یکی از بازدیدکننده‌ها به وی نشان داده نخواهد شد. از طرف دیگر شما قادر نخواهید بود لیست اسامی کسانی که استاتوس های شما رو بازدید کرده‌اند مشاهده کنید که کمی نامطلوب به نظر می‌رسد. در این حالت در قسمت تعداد بازدیدکننده‌ها همواره عدد صفر برای شما نشان داده خواهد شد.

به علاوه در حین تبادل پیام‌هایتان در whatsapp دیگر شاهد آبی شدن تیک‌های ارسال پیام نخواهید بود و همواره پیام‌هایتان با تیک خاکستری باقی می‌ماند که یعنی از دیده شدن پیامتان بی‌اطلاع خواهید ماند.

درصورتی‌که با این روش مشکل دارید یک راه جایگزین نیز وجود دارد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

روش دوم- استفاده از قابلیت ذخیره‌سازی گوشی خود

whatsapp به‌صورت مخفیانه در گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید ذخیره‌سازی می‌کند. هنگامی‌که به پوشه whatsapp در گوشی همراه خود می‌روید، وارد پوشه media شوید و پوشه‌ای با نام statuses می‌یابید. با باز کردن این پوشه می‌توانید استوری های دوستان خود را مشاهده کنید.

تنها عیب این روش این است که به شما نشان نمی‌دهد هر استاتوس متعلق به کدام‌ یک از مخاطبین‌تان است اما در عوض شما به‌تمامی عکس‌ها و فیلم‌های استاتوس شده دسترسی دارید.

درصورتی‌که پوشه مذکور را نیافتید، وارد مدیریت فایل خود شوید و گزینه show hidden files را فعال کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از ترفند های این اپلیکیشن به پست ” آموزش مخفی کردن چت ها در واتس آپ ” مراجعه نمایید.

سوالات متداول- دیدن مخفیانه استاتوس در واتس اپ

بله، اگر توسط شخصی مسدود شده باشید، او همچنان می تواند وضعیت واتس اپ شما را ببیند. ولی شما نمیتوانید، وضعیت او را ببینید. در واقع شما نمی توانید کاری کنید که وضعیت تان برای فرد مقابل مخفی شود. همچنین می توانید زمانی که شخص وضعیت شما را دیده است را مشخص کنید.

به سادگی به زبانه وضعیت بروید و روی گزینه حریم خصوصی در قسمت بالا ضربه بزنید. در میان گزینه های چه کسانی می توانند به روزرسانی وضعیت من را مشاهده کنند، گزینه مخاطبین من بجز … را انتخاب کنید. اکنون مخاطب (هایی) را که می خواهید به روزرسانی های وضعیت خود را از آن مخفی کنید را انتخاب کنید. قبل از ارسال به روزرسانی بعدی خود، باید چند دقیقه صبر کنید در غیر این صورت ، آنها هنوز هم می توانند وضعیت شما را مشاهده کنند.

اگر واتس اپ روی پنجره مکالمه باز می شود، ابتدا بر روی دکمه بازگشت در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید

در واتساپ گزینه ای برای بررسی اینکه چه کسی پروفایل شما را دیده است وجود ندارد. می توانید نمایش تصویر و وضعیت خود را برای شخص ناشناس (مخاطبینی که در لیست تماس شما نیستند) مخفی کنید. در صورت تنظیم نکردن حریم شخصی، وضعیت شما قابل مشاهده است.

اگر گزینه رسید خواندن واتس اپ شما خاموش باشد همه می توانند وضعیت شما را مشاهده کنند. برای این کار واتس اپ را باز کنید. به تنظیمات >> حساب کاربری >> حریم خصوصی بروید و گزینه رسیدن خواندن را خاموش کنید.

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

با این برنامه هر چیزی که در واتساپ مقابل باشد در گوشی شما کپی میشود

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

با تغییر حریم خصوصی وضعیت می توانید مشخص کنید که وضعیت شما برای چه کسانی قابل مشاهده باشد. برای برای تغییر حریم خصوصی وضعیت، برامه واتس اپ در دستگاه اندروید خود را باز کنید، به قسمت وضعیت بروید. روی دکمه منو بروید و سپس روی حریم خصوصی وضعیت ضربه بزنید. در اینجا مشخص کنید چه کسی می تواند به روزرسانی های وضعیت شما را ببیند.

اگر شخصی شما را از لیست مخاطبین خود حذف کند، نمی توانید اطلاعات پروفایل آنها مانند عکس پروفایل، پیام وضعیت و آخرین بازدید را مشاهده کنید (اگر قابلیت مشاهده شدن آنها روی «مخاطبین من» تنظیم شده باشد).

وضعیت واتس اپ شخص را در آیفون مشاهده کنید بدون اینکه مشاهده شود.

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف:یکی از قابلیت های خوب واتساپ اینه که شما میتوانید تصویر یا فیلمهای کوتاهی را در قسمت وضعیت خود اضافه کنید که بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار استوری حذف می شود در اصطلاح عموم به وضیعیت استورسی هم میگویند افرادی که استوری شما دیدن  برای شما نمایش داده می شوند اگه بخواهیم بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود شما استوری آن را مشاهده کردید میتوانید از این آموزش تصویری استفاده کنید پس با ما همراه باشید

برای دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف شما حتما باید از واتس اپ های مود شده استفاده کنید که واتس آپی که قابلیت مخفی کردن این مورد رادارد واتس اپ جی بی می باشد برای دانلود آن میتوانید از لینک دانلود GbWhatsApp استفاده کنید

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف

به ۲ روش صورت می گیرد

در این روش با این آموزشی که انجام میدیم هیچکدوم از مخاطباتون نمی فهمه که استوریشو دیدین

در ادامه آموزش دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف با ما همراه باشین

برنامه را اجرا کنید از بالای صفحه علامت سه نقطه را انتخاب کنید سپس گزینه JiMods را انتخاب کنید

در صفحه جدید باز شده گزینه Privacy یا حریم خصوصی  را انتخاب کنید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

معرفی برنامه :

دسترسی به : 

مکانیابی دیگران

پیامک و متن پیامک دیگران در گوشی شما

پرینت پیامک دیگران

شنود و ضبط مکالمات و ارسال برای شما

دیدن مخاطبین شماره مد نظرتان با نام 

کنترل و دیدن کامل شبکه های اجتماعی شماره و ای دی مد نظرتان در گوشی خودتان

شامل 

واتساپ

اینستاگرام

تلگرام

و سایر شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی

دیدن گالری طرف مقابل

امکان حذف تصاویر و فایل ها از گوشی مقابل

همه موارد در قویترین و کاملترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

در آخرین مرحله باید تیک گزینه Hide View Status را انتخاب و فعال کنید و با خیال راحت و آسوده وضعیت های واتس اپ را مشاهده کنید بدون اینکه طرف مقابل بفهمه که شما وضعیت یا استوری آنها را مشاهده کرده اید .

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف

در این روش فقط افرادی که خودتون میخاید رو انتخاب میکنین و نمی فهمن که استوریشونو دیدین

در ادامه آموزش دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف با ما همراه باشین

برای اینکار روی استوری یا همون وضعیت مورد نظر لمس طولانی میکنیم(دستمونو میزاریم رو استوری واسه چند ثانیه)

تا تصویر زیر نمایان بشه

و بر روی گذینه بی صدا کلیک کنید

بعد از این کار استوری طرف میره توی لیست بی صدا که زیر ضاهر میشه مثل تصویر زیر

امیدوارم  مقاله دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف مورد استفادتون قرار بگیره و برای دوستانتون به اشتراک بزارید

آیا روش دیگری برای این کار  دارید؟ در بخش نظرات مطرح کنید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه رایگان هک واتساپ با شماره از راه دور بدون دسترسی

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

اتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب‌ است. خیلی راحت و فقط با اضافه کردن شماره تلفن هر شخص، از هر کجای دنیا قادر به ارسال پیام در واتس‌اپ و برقراری ارتباط با آن شخص خواهید بود. با این حال، این امر می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد، چرا که برای ارسال پیام شخصی، شما همیشه باید اول آن فرد را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید، درصورتی که در اکثر موارد شما فقط می‌خواهید چند پیام کوتاه ارسال کنید. البته بسیاری از افراد میخواهند پیام دادن در واتساپ را بدون افتادن شماره انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه‌ی ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب مدنظر آشنا کنیم.

آیا پیام دادن در واتساپ بدون ذخیره شماره امکان پذیر است؟

همین در ابتدای مطلب بهتر است خیال شما را راحت کنیم: پیام دادن در واتساپ بدون افتادن شماره امکان پذیر نیست! چون شناسه اصلی ارسال کننده و دریافت کننده پیام، شماره موبایل وی است؛ و مانند تلگرام نیز شناسه دیگری مانند id برای فرستنده و دریافت کننده پیام وجود ندارد. تنها کاری که در واتس اپ می‌توان انجام داد این است که بدون ذخیره کردن شماره طرف مقابل در لیست مخاطبین به وی پیام ارسال کرد که به آن ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ می‌گوییم و در این مقاله به آن می‌پردازیم.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون برنامه از راه دور

استفاده از اپلیکیشن‌های ثانویه برای پیام فرستادن در واتس‌اپ بدون افتادن شماره

بسیاری از اپلیکیشن‏‌های ثانویه (Third-party) این کار را برایتان انجام می‏‏‏‌دهند. ارسال پیام در واتساپ بدون شماره ذخیره شده مخاطب، کار سختی نیست. تنها مشکل موجود این است که، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امنیت و عملکرد گوشی هوشمند شما را به خطر بیاندازند. همچنین ممکن است با سیستم عامل‌های خاصی ناسازگار باشند.

برای کمک به حل این مشکل، می‌خواهیم شما را با یکی از روش‌های ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ آشنا کنیم. مهم‌ترین ویژگی این روش این است که، نیازی به نصب اپلیکیشن‌های دیگری نیست و در هر دو سیستم عامل  و آی‌او‌اس کار می‌‌‌کند.

نحوه فرستادن پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

در نگاه اول ممکن است این روش که برای ارسال پیام در واتساپ بدون شماره معرفی می‌کنیم، برای کاربرانی که در استفاده از گوشی‏‌های هوشمند چندان حرفه‌ای نیستند، پیچیده به نظر برسد. اما همین‌ که تمام مراحل را قدم‌به‌قدم انجام دهید، متوجه خواهید شد که کار بسیار آسانی است. برای ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگرتان را روی موبایلتان اجرا کنید.
  • https://api.whatsapp.com/send?phone=XXXXXXXXXXX

    (به جای xها کافی است شماره مخاطب خود را با کد کشور، بدون علامت + وارد کنید.)

  • به عنوان مثال: اگر مخاطبتان شماره‌ی ایرانی داشته باشد (با پیش شماره‌ی ۹۸+)، برای ارسال پیام در واتساپ بدون شماره لینکی شبیه به لینک زیر خواهید داشت:
  • https://api.whatsapp.com/send?phone=0999111111111

  • بعد از وارد کردن لینک با شماره مخاطب مورد نظر، دکمه اینتر (Enter) را بزنید.
  • در واتس‌اپ پنجره‌ای برایتان باز می‌شود و از شما می‌خواهد “اگر می‌خواهید به این شماره پیام ارسال کنید، گزینه send message را لمس کنید”.
  • به صورت خودکار پنجره Start Chatting مخاطبی که شماره او را در لینک وارد کرده‌اید، برایتان نمایان می‌شود.

-------------------------------------

دیدن واتساپ دیگران،کنترل واتساپ دیگران،هک واتساپ،دیدن واتساپ دوستم،اموزش هک واتساپ،اموزش کنترل واتساپ،اموزش هک،چطوری هک کنم

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :