دانلود برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری قطعی و رایگان

۳۰+ بهترین برنامه های هک کردن اندروید در سال 2024

دانلود برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری قطعی و رایگان

برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری قطعی و رایگان

ما در اینجا مجموعه ای کامل از بهترین برنامه های رایگان اندروید هک کردن را گردآوری کرده ایم که می تواند اندروید شما را به یک دستگاه فوق العاده تبدیل کند. می توانید با این برنامه های Android مانند WiFi Hacking  ، نام های کاربری وب و گذرواژه های زیادی را هک کنید . همه این برنامه ها برای دانلود رایگان هستند ، بنابراین لیست برنامه های زیر را بررسی کنید.

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

 

ZAnti Testetet Testing Android Toolkit Test Android

یک ابزار آزمایش نفوذ تلفن همراه است که به مدیران امنیتی اجازه می دهد تا با فشار یک دکمه سطح ریسک شبکه را ارزیابی کنند. این ابزار آسان برای استفاده از تلفن همراه ، سرپرستان امنیت IT را قادر می سازد تا یک مهاجم پیشرفته را شبیه سازی کنند تا تکنیک های مخرب مورد استفاده را برای شناسایی شبکه های سازمانی شناسایی کنند.

Wifi Kill (برنامه قطع اتصال افراد متصل به Wifi شما)

اگر یک شبکه WiFi را مدیریت می کنید و می خواهید دقیقاً بدانید که دستگاه های متصل شده ، چه چیزی را بارگیری می کنند ، برنامه WiFiKill به شما امکان می دهد مستقیم از تلفن هوشمند و تبلت خود از کارهای آن ها مطلع شوید. علاوه بر این ، تمام اطلاعات را از یک رابط کاربرپسند به شما ارائه می دهد. در اینجا می توانید آخرین نسخه wifikill pro apk را به صورت رایگان بارگیری کنید.

معرفی برنامه :

دسترسی به : 

مکانیابی دیگران

پیامک و متن پیامک دیگران در گوشی شما

پرینت پیامک دیگران

شنود و ضبط مکالمات و ارسال برای شما

دیدن مخاطبین شماره مد نظرتان با نام 

کنترل و دیدن کامل شبکه های اجتماعی شماره و ای دی مد نظرتان در گوشی خودتان

شامل 

واتساپ

اینستاگرام

تلگرام

و سایر شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی

دیدن گالری طرف مقابل

امکان حذف تصاویر و فایل ها از گوشی مقابل

همه موارد در قویترین و کاملترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل همه موارد گوشی با شماره فارسی

 

------------------------------------------------------------------

قطع اتصال دیگران به وای فای و کنترل  ترافیک شبکه WiFi

با نصب این APK ، به یک کنترل پنل دسترسی پیدا خواهید کرد که کلیه دستگاه هایی که از شبکه شما استفاده می کنند را با IP و نام مربوطه خود ، و همچنین سایر مشخصات از قبیل تولید کننده لیست می کند. شما فقط نیاز به اجرای برنامه و پیکربندی نقطه دسترسی خود دارید ، برای این منظور بدیهی است که به کلید دسترسی به شبکه خود نیاز دارید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : چطوری واتساپ کسی رو ببینم بدون دسترسی

 

از آن لحظه به بعد ، هر دستگاهی که از آن برای مرور اینترنت از وای فای شما استفاده می کند ، صرف نظر از این که اندرویدی باشد ، رایانه شخصی ویندوز ، لینوکس ، macOS ، آیفون یا آی پد در این لیست ظاهر می شود. بدون مشکل می توانید بررسی کنید که به کدام صفحات بازدید می کند و چه میزان داده را بارگیری می کند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون برنامه از راه دور

 

خوب ، کاملاً مشخص است که می توانید از این برنامه  برای اهداف ؛ جاسوسی از افراد دیگری که از شبکه شما استفاده می کنند . اگر بخواهید بدانید که بچه های شما از طریق تلفن خود چه چیزی را پیدا می کنند ، بسیار مفید خواهید بود ، حتی اگر آنها در حالت ناشناس جستجو کنند ، متوجه خواهید شد. همچنین می توانید ارتباط افراد متصل به یک شبکه وای فای را قطع کنید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی اپل ایفون با شماره از راه دور رایگان

نسخه رایگان یا Pro؟ کدام یک را دانلود کنیم ؟

نکته این است که نسخه رایگان برنامه دارای بخش نشان دادن آگهی در رابط ، هر ۵ دقیقه می باشد ، بنابراین اگر می خواهیم از آن به طور مداوم استفاده کنیم شاید بهتر باشد نسخه کامل را از طریق پی پال در وب سایت توسعه دهنده خریداری کنیم یا از نسخه های کرک شده استفاده کنیم.

Nmapقویترین و کامل ترین ابزار برای اسکن کردن پورت ها و شبکه است و حتی می تواند اطلاعات جالبی در خصوص نام نرم افزار های استفاده شده،  سیستم عامل و ورژن آنها هم ارائه داهد.این اسکنر قدرتمند بر خلاف رقبای خود می تواند پارامتر های مختلفی را در تصمیم گیری خود مانند نواسانات تاخیر و ازدحام شبکه مورد بررسی قرار دهد و همین عمل باعث بالا رفتن دقت این اسکنر می شود

 

هک واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

با این برنامه هر چیزی که در واتساپ مقابل باشد در گوشی شما کپی میشود

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

 

--------------------------

یکی از قویترین برنامه در خصوص کرک پسورد است.این برنامه قدرتمند که بصورت پیش فرض در کالی وجود دارد تنها برنامه ای است که توانایی کرک پسورد های لینوکسی را دارا می باشد.امکان توفق و ادامه عملیات کرک توسط این برنامه وجود دارد.اگر شما برای استفاده از برنامه کاربردی John The Rpper یا Hydra  مطمین نیستید و نمی دانید که از کدام استفاده کنید، بهتر است که برنامه John The Rpper را به عنوان یک برنامه پسور کرک آفلاین مد نظر قرار دهید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : رفع مسدودی واتساپ هک واتساپ بدون دسترسی

برنامه AndroidRAT یکی از جالب ترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود. بخشی از نام این برنامه که با عبارت RAT مشخص شده، مخفف Remote Administrative Tool به معنای “ابزار کنترل کننده از راه دور” است. بنابراین ماهیت اپلیکیشن با نام آن مشخص می‌شود و با این برنامه می‌توانید از راه دور گوشی دیگران را کنترل کنید. این برنامه به طور خودکار بعد از اینکه گوشی مخاطب روشن شود راه اندازی خواهد شد. برخی از جالب ترین اطلاعاتی که با استفاده از اپلیکیشن AndroidRAT می‌توانید دریافت کنید شامل مواردی همچون اطلاعات جامع در رابطه با لیست مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها و غیره می‌شود. با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید به طوری از راه دور دستور برقراری تماس های تلفنی، ارسال پیامک، عکسبرداری با دوربین گوشی، باز شدن خودکار صفحه مرورگر و غیره را هم صادر کنید. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه هک گوشی رایگان و جالب هستید، برنامه AndroidRAT یکی از بهترین گزینه های موجود است.

برنامه Hackode یکی از جدیدترین برنامه های هک گوشی موبایل برای اندروید است که در سال 2018 شاهد انتشار آن بودیم، اما به دلیل کیفیت عملکرد خوبی که دارد در لیست بهترین برنامه های ما جای گرفته است. با استفاده از این برنامه شما به قابلیت های بسیار جالبی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند مبتنی بر SQL Injection، MySQL Server، Whois، IP و غیره باشند. بنابراین این برنامه دست شما را برای انجام کارای گوناگون کاملا باز می‌گذارد. بنابراین برنامه Hackode را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

برنامه cSploit یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی است. سازندگان این اپلیکیشن مدعی هستند که این برنامه از نظر کارایی و قابلیت غنی ترین اپلیکیشن هک گوشی در سیستم عامل اندروید است. این برنامه از قابلیت هایی همچون سرشماری و ارائه اطلاعات هاست های محلی، پیدا کردن متغیرها، پیدا کردن رمز وای فای و تغییر آن، نصب بک دور و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. پس اگر می‌خواهید به یک برنامه هک گوشی اندرویدی غنی و کاربردی دسترسی پیدا کنید، اپلیکیشن cSploit را فراموش نکنید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : دانلود برنامه هک کامل گوشی

WPS connect

WPS Connect Android Wifi Hacking برنامه ای برای گوشی روت شده Android است. با استفاده از این برنامه ، می توانید ارتباط خالص کاربر دیگر را در همان شبکه wifi غیرفعال کنید. با استفاده از برنامه WPS Connect ، می توانید هر شبکه wifi را هک کرده و به طور خودکار به هر شبکه وای فای محافظت شده با رمز متصل شوید. WPS Connect را دانلود کنید و شروع به هک شبکه wifi در اطراف خود کنید.

-----------------

هک گوشی،هک گالری،هک پیام گوشی،هک رایگان،هکر گوشی،برنامه هک گوشی،برنامه هک گالری،هک گالری گوشی،

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :