برنامه دستگاه ردیاب و مکان یابی از راه دور

ردیاب شخصی و آهنربایی مدل GF07

دستگاه ردیاب و مکان یابی از راه دور رایگان

نقد و بررسی اجمالی

شما میتوانید از مکان یاب رایگان جدید با دقت و سرعت بسیار بالا هم استفاده کنید و مکان یابی از طریق شماره موبایل برای آیفون- اندروید ردیابی گوشی دیگران هم با دکل انتن دهی ردیابی میکند بهتر هست با انواع سیم کارت (SIM Card) هم اشنا شوید جی پی اس GF-07 ایده آل برای ردیابی وسایل نقلیه، نوجوانان، همسر، افراد مسن یا دارایی می باشد و با دو آهن ربا قدرتمند در داخل، به راحتی محکم به وسیله نقلیه متصل می شود و نیازی به نصب اضافی نیست. این جی پی اس به راحتی قابل استفاده و حمل و نقل می باشد و به سادگی می توانید کارت های سیم کارت و TF را در دستگاه قرار دهید، سپس می توانید در زمان واقعی از طریق اینترنت ردیابی و نقشه برداری کنید، همچنین شماره سیم کارت را شماره گیری کنید و سپس می توانید صدای اطراف این ردیاب را بشنوید، بدون نور و بدون سر و صدا نیز می توانید آنچه را که در اطراف ردیاب اتفاق می افتد را ساکت و مخفی کنید. این محصول در ابعاد 14x35x20 میلیمتر تولید شده و در بازار با کیفیت عالی عرضه می گردد.

 

برای دریافت ردیاب اهن ربایی روی همین نوشته کلیک کنید

 

در اینجا شما باید با ریسیت کردن موبایل اشنا شوید و از حافظه کش چیست خبر داشته باشید امروزه دستگاه‌هایی طراحی شده است که امنیت افراد و وسایل را می‌توان با استفاده از آنها تامین نمود. در ساخت تمامی این محصولات از به روزترین فناوری‌ها و علوم استفاده می‌گردد. از جمله تجهیزات مدرن و به روزی که می‌تواند امنیت را برای افراد و کالاها و یا خودروها و دیگر وسایل را تامین نماید، انواع ردیاب‌ها می‌باشند.

ردیاب‌ها دارایی قابلیت‌هایی هستند که می‌توانند مکان فرد یا وسیله‌ای را که بر روی آن نصب شده‌اند را تشخیص داده و امنیت را برای آنها به ارمغان آورد. این ردیاب‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و دارای قابلیت‌های مختلفی نیز می‌باشند. متناسب با قابلیت و ویژگی‌هایی که دارند برای ردیابی انسان‌ها و یا خودروها و یا موتورسیکلت‌ها و یا حیوانات و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. ردیاب‌های شخصی برای ردیابی افراد مسن و یا کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیاب‌های وسایل نقلیه نیز با تعیین مکان این وسایل آنها را در برابر سرقت محفوظ نگه می‌دارند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

ردیاب شخصی و آهنربایی gps tracker مدل GPS102 نیز از جمله ردیاب‌های باکیفیت و کارآمد است که به صورت آهنربایی به لباس و یا وسایل و حیوانات وصل شده و محل قرارگیری آنها را تعیین می‌کنند. اتصال با استفاده از آهنربا احتمال جدا شدن دستگاه را از لباس فرد و یا وسایل نقلیه به حداقل ممکن می‌رساند. برای استفاده از این محصول باید اپلیکیشن آن را نیز بر روی گوشی موبایل نصب نمود تا از این طریق ارتباط بین گوشی و دستگاه ایجاد شود.

به هنگام استفاده از ردیاب شخصی و آهنربایی gps tracker مدل GPS102 می‌توان با یک تماس تلفنی از مکان قرارگیری فرد و یا وسایل آگاه شد. این محصول در محیط‌های باز و خلوت دارای دقت 5 الی 10 متر بوده و در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد این میزان اندکی افزایش پیدا می‌کند. این محصول دارای سنسور GPS است. گیرنده‌ی GPS موجود در این دستگاه دارای حساسیتی معادل 159 dBm بوده و همچنین مجهز به هشداردهنده‌ی سرعت نیز می‌باشد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ تضمینی با شماره از راه دور

انرژی مورد نیاز برای کار ردیاب شخصی و آهنربایی gps tracker مدل GPS102 با استفاده از دو عدد باتری لیتیومی تامین می‌گردد. این باتری‌ها دارای ظرفیت 1000 میلی آمپر هستند و می‌توانند تا 80 ساعت شارژ دستگاه را فراهم کنند. بر روی این محصول یک دکمه با عنوان SOS قرار دارد که دستگاه را قادر می‌سازد تا در مواردی که نیاز باشد موقعیت مکانی دقیق را به 5 شماره که از پیش تعریف شده است، ارسال کند و از بروز حادثه و یا خطر جلوگیری به عمل آورد.

از قابلیت‌های منحصر به فرد و کارآمد موجود در ردیاب شخصی و آهنربایی gps tracker مدل GPS102، وجود قابلیت شنود صدا در آن است. با استفاده از این قابلیت در صورت گم شدن فرد و یا سرقت وسایل نقلیه می‌توان با یک تماس تلفنی صداهای اطراف آن را دریافت کرده و از این طریق از سلامت و مکان دقیق فرد و یا وسیله‌ی نقلیه اطمینان حاصل کرد. این محصول مجهز به جایگاه سیم کارت بوده و قابلیت کنترل با پیام نیز دارد.

ردیاب شخصی و آهنربایی gps tracker مدل GPS102 را می‌توان به روز رسانی کرد. همچنین این محصول دارای هشداردهنده‌ی وضعیت باتری بوده و می‌تواند مسافت طی شده را نیز گزارش دهد.

مشخصات کالا

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :