آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام (دائمی و موقت)

حذف اکانت اینستاگرام

آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام (دائمی و موقت)

 به سادگی و با طی کردن چند مرحله امکان پذیر است. در این مطلب به آموزش حذف اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی خواهیم پرداخت.

احتمالا حداقل یک بار به سر شما هم زده که حساب اینستاگرام خود را به صورت دائم حذف کنید، اما بعد از رو به رو شدن با مراحل آن از تصمیم خود منصرف شدید. از همین رو، در این مطلب قصد داریم تا به صورت تصویری و مرحله به مرحله طریقه حذف اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی را خدمت شما ارائه کنیم تا به راحتی بتوانید هر زمان که خواستید حساب اینستاگرام خود را به صورت موقت یا دائمی حذف کنید. 

بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

با این برنامه شما پکیج سه برنامه مکان یابی کنترل واتساپ دیگران و کنترل پیامک و متن آن را دارید

بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

دانلود بهترین برنامه مکان یابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

 

روش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائم

نحوه حذف اکانت اینستاگرام در گوشی کاملا مشابه حذف اکانت اینستاگرام در کامپیوتر بوده و تنها لازم است که از گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود برای ورود به نسخه وب استفاده کنید. بهتر هست در رابطه با هک اینستاگرام با شماره تلفن بدون کد از راه دور رایگان و اینستاگرام فیلتر شد و حذف اکانت اینستاگرام اطلاع داشته باشید

برای حذف اکانت اینستاگرام در اندروید و iOS ابتدا اپلیکیشن مرورگر دلخواه را در گوشی هوشمند خود باز کرده، به آدرس Instagram.com رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. به منظور حذف اکانت اینستاگرام با فیسبوک می‌توانید در این مرحله با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خود به اینستاگرام وارد شوید.

در مرحله بعد به صفحه Delete Your Account بروید و از بخش  از بخش Why are you deleting your account دلیل خود را برای حذف اکانت اینستاگرام انتخاب کنید.

دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

با این برنامه بصورت دقیق شماره مد نظرتان را روی نقشه با استفاده از دکل انتن دهی ردیابی کنید

دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

دانلود دقیق ترین برنامه مکان یابی شماره موبایل فارسی مخفی

در مرحله آخر، برای تایید حذف کردن حساب کاربری اینستاگرام به صورت دائم، رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه Permanently delete my account را انتخاب کنید. حالا شما کار حذف اکانت اینستاگرام دائمی را به پایان برده و دیگر قادر نخواهید بود به حساب قبلی خود دسترسی داشته باشید و یا یک حساب جدید با این نام بسازید.

روش حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت

اینستاگرام یک گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق آن حساب کاربری خود را به صورت موقت غیرفعال (Deactive) کرده و  از دسترس خارج کنید. به کمک این گزینه، تا هر زمان که بخواهید حساب شما از دسترس خارج خواهد بود و به راحتی می‌توانید آن را دوباره فعال کنید.

برای غیر فعال کردن حساب اینستاگرام خود ابتدا با مراجعه به آدرس Instagram.com از طریق مرورگر دلخواه در کامپیوتر یا موبایل به حساب کاربری خود وارد شوید.

در بالای صفحه، در کنار نام کاربری خود بر روی گزینه Edit Profile کلیک کرده و پس از آن در پایین منویی که باز می‌شود گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

با این برنامه هر چیزی که در واتساپ مقابل باشد در گوشی شما کپی میشود

قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

دانلود قویترین برنامه کنترل واتساپ دیگران با شماره فارسی

در مرحله بعد باید دلیل غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام خود را از بخش Why are you disabling  انتخاب کرده و رمز عبور خود را برای تایید غیرفعال سازی حساب کاربری، در بخش To continue, please re-enter your password وارد کنید.

بعد از انجام مراحل بالا، گزینه آبی رنگ Temporarily Disable Your Account را انتخاب کنید تا حساب شما به صورت موقت غیرفعال شود. حالا حساب اینستاگرام شما تا زمانی که دوباره آن را فعال نکنید از دسترس خارج خواهد بود.

 

فعال سازی اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

همانطور که عنوان شد، بعد از حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را دوباره فعال کنید. برای این کار تنها لازم است که از طریق نسخه وب و یا اپلیکیشن اینستاگرام دوباره به حساب کاربری خود ورود کنید تا اکانت اینستاگرامتان دوباره فعال شود.

------------------------------------------------------------------

برخی صفحات مهم سایت :

دستگاه ردیاب و مکان یابی از راه دور رایگان

مکان یاب خودکار با شماره موبایل از راه دور رایگان

هک واتساپ

هک واتساپ با کد تایید رایگان و ساده از راه دور

کنترل و مکان یابی مخفیانه همسر و دخترم از راه دور

برنامه ی کنترل مخفی تماس و پیامک گوشی از راه دور

نظارت مخفی گوشی ازراه دور(فقط امروز مجانی)

ردیابی واتساپ وتلگرام همسرم

شنود مخفی و از راه دور با شماره

گوشی‌های هوشمند سنسورها

تفاوت حافظه رم و رام

-------------------------------------------------------------------

حذف اینستا،حذف اکانت  اینستا،حذف اکانت اینستاگرام،حذف اینستاگرام

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :