برنامه هک لوکیشن📌📍

در دنیای امروز تعلیم و تربیت نوجوانان وجوانان بسیار پیچیده شده است و نوع نظارت والدین بر فرزندان پیچیده تر شده است. در دنیایی که به سمت کلان شهر ها و مادر شهرها پیش می رویم کنترل رفت آمد فرزندان بسیار مهم است برای این امر می توان از روشهایی که در این مقاله آمده است یرای کنترل فرزندان استفاده کرد. پس موضوع این مقاله این است: چگونه لوکیشن فرد را هک کنیم؟

 لوکیشن مکانیاب مخفی شماره موبایل 

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

دانلود برنامه لوکیشن یاب مخفی با شماره موبایل

اگر مکان یابی بدون اجازه افرادی که دوستشان دارید دزدانه به نظر می رسد و یا از بابت این که مورد جاسوسی قرار بگیرید نگران هستید، باید بگوییم که هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. همه این اپلیکیشن های اندرویدی و آیفون که در زیر معرفی می کنیم امن بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید مخاطبین شما باید با ردیابی شدن موافقت کنند و دستور العمل استفاده از این اپلیکیشن ها هم بسیار واضح و ساده است. همان طور که اپلیکیشن های معرفی شده در زیر را مورد استفاده قرار می دهید، به خاطر داشته باشید که این ابزار ها کاملا دقیق نیستند و میزان دقت مکان یابی آن ها به قدرت سیگنال های GPS بستگی دارد. همچنین هیچ کدام از این ابزار ها در هنگام خاموش بودن گوشی قابل استفاده نیست.

 برنامه کنترل لوکیشن ردیابی بررسی تماس پیامک واتساپ و اینستاگرام با شماره

​​

برای دانلود برنامه کنترل لوکیشن ردیابی بررسی تماس پیامک واتساپ و اینستاگرام رئی همین متن کلیک کنید

------------------------------------------------------------------

اما در حالی که در شرایط عادی اغلب ما تمایل داریم که GPS دقیق‌تر عمل کند و موقعیت مکانی دستگاه را به شیوه جزئی‌تری نمایش دهد، این احتمال وجود دارد که در برخی از شرایط تمایل داشته باشید تا سنسور GPS گوشی هوشمندتان موقعیت مکانی جعلی را نشان دهد! به عنوان مثال تصور کنید که برای انجام بازی پوکمون گو قصد دارید که یک موقعیت مجانی جعلی ایجاد کنید و به این صورت بازی نام برده شده را گول بزنید. انجام این عمل در سیستم عامل اندروید امکانپذیر است! به بیان دیگر شما به راحتی می‌توانید نسبت به ایجاد موقعیت مکانی جعلی در اندروید وارد عمل شوید. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انجام این عمل و ایجاد موقعیت مکانی جعلی در اندروید بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن از وضعیت و موقعیت مکانی سالمندان و کودکان مطلع شوید استفاده از برنامه تلگرام است. این پیام‌رسان یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها است که با استفاده از آن ردیابی افراد از طریق اینترنت را می‌توانید انجام دهید. برای استفاده از امکانات مکان‌یابی تلگرام، هر فردی باید از داخل منو موقعیت مکانی یا لوکیشن خود را با دیگری به اشتراک بگذارد. از مهم‌ترین کاربرد اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام و واتساپ این است که می‌توانید به‌صورت زنده مسیر تردد افراد را چک کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً اقدام کنید. اما این کار مشروط بر این است افراد توانایی به اشتراک‌گذاری لوکیشن خود را داشته باشند و این کار معمولاً برای ردیاب افراد، سالمندان و کودک کار ساده‌ای نیست

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : چک کردن واتساپ دیگران با شماره

ارسال لوکیشن در واتساپ در آیفون ارسال لوکیشن در واتساپ در اندروید برای آدرس دادن به دیگران روش ارسال لوکیشن در واتساپ یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌های ممکن حال حاضر است. اغراق نیست اگر بگوییم آدرس دادن به روش‌های مرسوم گذشته دیگر منسوخ شده و استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی مثل واتساپ جایگزین روش‌های قدیمی شده است. در این مطلب از “سرصبح” می‌خواهیم روش ارسال لوکیشن در واتساپ را در سیستم عامل‌های اندروید و آیفون بررسی کنیم. کافیست مراحل زیر را طی کنید تا با نحوه استفاده از لوکیشن در واتساپ آشنا شوید: نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ برای آیفونی‌ها وارد واتساپ شوید. آیکون چت در قسمت پایین واتساپ را لمس کنید و وارد آن شوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : بررسی واتساپ بدون دسترسی از راه دور با شماره

چگونه می توان موقعیت مکانی شخص را از طریق WhatsApp بدون دانستن آنها پیگیری کرد؟ استفاده از ردیاب WhatsApp می تواند یک راه حل آسان برای یافتن مکان شخصی باشد ، در حالی که رکافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنیدوش های دیگر می تواند کمی فنی باشد. راه حل ۱: پيدا كردن موقعیت مکانی افراد در واتساپ را با KidsGuard Pro دنبال کنید با استفاده از این راه حل شخص ثالث ، می توانید مکان را به راحتی ردیابی کنید . از آنجا که این برنامه مبتنی بر قابلیت  پیشرفته ترین مکانی GPS است ، می توانید از شناسایی دقیق محل اطمینان حاصل کنید. برنامه برای کاربران Android در دسترس است و دارای ویژگی های زیر است: بدون اطلاع کاربر ، مکان را از داشبورد ساده آن ردیابی کنید. از آنجا که KidsGuardPro روی دستگاه هدف پنهان است ، ردیابی مکان آسان و دقیق می شود. می توانید مکان را در زمان واقعی بررسی کنید و مکان های قبلی را که بازدید کرده اید بدون هیچ زحمتی مجدداً بررسی کنید. برای استفاده از این ردیاب WhatsApp هیچ دانش فنی لازم نیست. فقط برنامه را مانند هر برنامه معمولی دیگر نصب کنید و آن را پیکربندی کنید. این برنامه GPS یاب برای شما چند دلار هزینه دارد ، اما می توانید از نتایج اطمینان حاصل کنید. برای شروع استفاده از KidsGuard Pro ، مراحل زیر را دنبال کنید:

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : کنترل واتساپ دیدن متن پیام و گروه واتساپ با شماره

اگر شما هم از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، احتمالاً از امکان ردیابی گوشی آیفون خود با عنوان «Find my iPhone» آگاهی دارید. این عملکرد در صورت گم‌شدن یا به سرقت رفتن گوشی، به عنوان یک ویژگی اساسی در ردیابی گوشی شما عمل می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به راحتی گوشی آیفون خود را ردیابی کنید. که در قسمت چگونه گوشی آیفون خود را ردیابی کنیم؟ این مسئله را کاملا توضیح داده‌ایم. با این حال، نکته منفی در داشتن قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به واسطه اپلیکیشن «Find my iPhone» گوشی آیفون این است که امکان دارد شخصی از این عملکرد سوءاستفاده کند و بدون رضایت شما از آن به عنوان راهی برای ردیابی شما استفاده کند. برخی از نشانه‌های هک شدن گوشی آیفون استفاده زیاد از اینترنت حتی وقتی که شما از گوشی خود استفاده نمی‌کنید. خالی شدن باتری سریعتر از حالت معمول. تمام شدن بسته اینترنتی به سرعت آیفون به دلیل اختلال مداوم قادر به اتصال با وای-فای (Wi-Fi) نیست.

درمورد ابزار Seeker بیشتر بدانیم : پشت پرده این ابزار Seeker بسیار سادست انگار مثل یک صفحه فیشینگه که میتونه اعتماد کاربر رو جلب بکنه و بعد از جلب کردن اعتماد کاربر از اون سوء استفاده میکنه سناریویی که این ابزار چینده این طور است که وقتی شما روی دکمه کلیک میکنید از شما میخواد که مجوز دریافت موقعیت مکانی خود را تایید کنین بعد از تایید تمام اطلاعات موقعیت مکانی شما برای هکر ارسال میشه

یکی از بهترین و جامع‌ترین روش‌ها برای یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل استفاده از IMEI Tracker ها است، هر IMEI برای یافتن هر گوشی واحد به کار گرفته می‌شود و یک شماره 15 رقمی ثابت است. برای این که کد IMEI را روی گوشی خود پیدا کنیم: ابتدا به تنظیمات گوشی بروید روی گزینه General کلیک کرده و About را باز کنید به پایین‌ترین بخش بروید و IMEI را ببینید. البته می‌توانید در بخش تماس تلفن ، شماره *#06# را بگیرید تا IMEI گوشی خود را پیدا کنید. حالا با استفاده ازکد IMEI می‌توانید گوشی را ردیابی کنید. برای این منظور اپلیکیشن IMEI Tracker را از گوگل پلی استور دانلود کنید یا نسخه آیفون را از اپ استور دانلود نمایید، نصب کرده و کد IMEI گوشی را که می‌خواهید ردیابی کنید در آن وارد کرده و موقعیت مکانی را ببینید.

ویژگی ارسال لوکیشن در واتساپ یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این پیام‌رسان است. اما لوکیشن در واتساپ چیست و چه استفاده‌ای دارد؟ شما با استفاده از این ویژگی و با این آموزش فرستادن لوکیشن در واتس اپ می‌توانید مکانی لحظه‌ای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید یا به جای آن که مانند گذشته آدرس مکانی را با استفاده از نام خیابان و کوچه به شخصی بدهید به راحتی موقعیت مکانی آن محل را از طریق واتساپ برای فرد مورد نظر ارسال کنید.

روش های ارسال لوکیشن در واتساپ واتس اپ چهار روش مختلف را برای ارسال لوکیشن در برنامه ارائه داده است. شما بسته به نیازتان می توانید یکی از این راه ها را برای ارسال موقعیت مکانی تان استفاده کنید. این روش ها عبارتند از: ارسال موقعیت مکانی فعلی ارسال لایو لوکیشن (موقعیت لحظه ای) ارسال آدرس یک مکان خاص در نزدیکی خودتان ارسال لوکیشن دلخواه (از هر کجای شهر یا کشور) در ادامه هر یک از روش ها را به صورت کامل توضیح می دهیم. در تمام روش های ارسال لوکیشن در واتساپ نیاز به این است که اینترنت و جی پی اس گوشی تان را روشن کنید. در صورت خاموش بودن جی پی اس یا فعال نبودن اینترنت، قابلیت لوکیشن واتساپ کار نمی کند.

---------------------------------------------------

لوکیشن،هک لوکیشن،برنامه هک لوکیشن،دانلود هک لوکیشن،روش هک لوکیشن،اموزش هک لوکیشن،ترفند هک لوکیشن،چک لوکیشن،چک کردن لوکیشن،برنامه چک لوکیشن

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :