دانلود واتساپ وب از راه دور بدون دسترسی

هک واتساپ بدون دسترسی از راه دور

یکی از راه های هک واتساپ این است که فرد هکر بتواند به سرورهای واتساپ نفوذ کند تا بتواند به اکانت کاربران و اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کند،اما امنیت واتساپ از طرف سرورهای واتساپ به این صورت عمل می کنند زمانی که پیامی برای کاربر ارسال میشود در صورتی که کاربر آنلاین باشد دیگر پیام روی سرورنمی ماند و همان لحظه برای او ارسال می شود. اگر کاربر آفلاین باشد پیام روی سرور میماند و زمانی که کاربر آنلاین شود پیام برای او ارسال می شود. کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید همین امر دسترسی به اطلاعات کاربر را غیر ممکن میکند. توجه داشته باشید که این تنها راه برای هک واتساپ نیست. راه دوم از طریق کاربر است که به چند صورت انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف در ابتدا و قبل از این از اینکه راجع به هک واتساپ بدون این که به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید هک کردن چیست؟ امکان هک کردن واتساپ وجود دارد یا خیر؟ و اینکه واتساپ از لحاظ امنیتی در چه سطحی قرار دارد؟ واتساپ جزء یکی از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی است که روزانه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به این معنی است که شخص  هکر بتوان به سرور های اصلی این پیام رسان نفوذ کرد و از این طریق به اطلاعاتی که کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید در اکانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و امکان هک شدن را به حداقل رسانده اند. اگر کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، این امکان وجود دارد که بتواند به اطلاعات تمام کاربرانی که از واتساپ استفاده می کنند دست یابد. ولی همانطور که گفته شد، امنیت واتساپ و سرور آن بسیار زیاد است و تا به حال شخصی نبوده است که بتواند از این روش به اکانت واتساپ کاربران نفوذ کند و به اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کند. در واقع این راه یک راه غیر ممکن برای هک کردن اکانت های واتساپ است. بنابراین عده ی زیادی از کاربران این نظر را دارد که هک اکانت واتساپ غیر ممکن است و اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشید یا اپلیکیشنی که بتواند این کار را انجام دهید به جز ادعای دروغین وتصورات خیالی چیز دیگری نیست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

امنیت اپلیکیشن واتساپ در قسمت حریم خصوصی و امنیت به این شکل است که اگر فرد گیرنده در لحظه آنلاین باشد، پیام در لحظه برای او ارسال می شود و روی سرور نمی ماند و اگر شخص گیرنده پیام، آفلاین باشد، پیام ها روی سرور می رود؛ ولی به محض آنلاین شدن، پیام برای او ارسال می شود و از روی سرور برداشته کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید می شود و دسترسی به پیام ها، فیلم ها و رسانه های دیگر از طریق سرور عملا غیر ممکن است. اما آیا این تنها راه هک واتساپ است؟ خیر هر پیام رسان ممکن است از 2 راه هک شود. از طرف سرور و از طرف کاربر. تمامی پیام رسان ها تلاش می کنند که راه اول را ببندند و پیامرسان های مشهوری که میلیون ها آدم از آن استفاده می کنند (مثل واتساپ یا تلگرام) این کار را به نحو احسن انجام داده اند. اما هک کردن اکانت یک شخص از طرف خودش و از طریق چند روش خاص، بسیار ساده است و شرکت مربوط به پیام رسان نیز مسئولیتی در این باره ندارد. البته گرچه که معمولا تیم پشتیبانی تلاش می کنند تا در بازیابی اکانت هک شده واتساپ به شما کمک کنند.

واتس اپ را می توان از قدیمی ترین پیام رسان ها در سطح جهانی دانست که برای اولین بار در سال 2009 در ماه ژانویه منتشر شد. این پیام رسان توسط فردی به نام یان کوم در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و IOS و سپس کای او اس، ویندوز، مک او اس و وب طراحی و ارائه گردید. در ابتدا این شرکت در سال 2003 اعلام کرد که بیش از 300 میلیون مشترک دارد و در آخرین گزارش خود، تعداد کاربران را بیش از 2 میلیارد نفر اعلام نموده است. پس از گسترش و محبوبیت این پیام رسان، شرکت فیسبوک آن را به قیمت 19 میلیارد دلار در سال 2014 خریداری نمود. جالب است بدانید که این پیام رسان در نیمه های سال 1394 به زبان فارسی ترجمه شده است و در حال حاضر از 46 زبان پشتیبانی می کند و در کشورهای مختلف کاربران مختلف از آن استفاده می کنند.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک و شبکه اجتماعی 

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

نحوه جاسوسی از پیام شخصی واتساپ اگر از واتس اپ استفاده می کنید و می خواهید پیام های شخص دیگری را بدون نیاز به استفاده از تلفن خود بخوانید، این بهترین مقاله برای شماست. در اینجا همه کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید چیزهایی را که باید بدانید برای به دست آوردن سریع و بدون استرس اطلاعات مورد نیاز را مرور می کنیم. واتس اپ، یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب، مدتی است که موضوع مورد بحث بوده است. دارای چندین ویژگی امنیتی، از جمله رمزگذاری سرتاسر برای ایمن نگه داشتن پیام ها است. با وجود چنین اقداماتی، هکرها سعی می کنند به روش های مختلف به حریم خصوصی پیام ها و مخاطبین شما نفوذ کنند.

قفل کردن واتساپ با تایید دو مرحله‌ای Whatsapp از رمز عبور استفاده نمی‌کند؛ بنابراین برای جلوگیری از هک شدن اکانت یا حذف دستگاه های متصل به واتساپ ، چاره‌ای جز قفل کردن آن ندارید. استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای، راهی مناسب برای قفل کردن حساب در این پیام‌رسان است؛ به این ترتیب هرکس که بخواهد وارد حساب شما شود، باید کد تأیید را وارد کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا واتساپ را باز کنید و از صفحه اصلی، آیکون سه نقطه را انتخاب کنید. سپس گزینه «Setting» و بعد «Account» را انتخاب کنید. اکنون گزینه «Two-step verification» را انتخاب کنید. 

همچنین اگر قصد خروج از اکانت برنامه های دیگر را هم داشتید، کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید پیشنهاد می کنیم مطالعه مطلب آموزش خروج از اکانت جیمیل ، اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و.. از راه دور را هم فراموش نکنید. بیرون آمدن از واتساپ در اندروید (خاموش کردن واتس اپ در اندروید) اگر در واتساپ نصب شده در اندروید به دنبال گزینه Log Out باشید، با چنین دکمه ای رو به رو نخواهید شد. اما راهی برای بستن واتس اپ در اندروید نیز وجود دارد. قبل از انجام این کار، بهتر است از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. برای بکاپ گرفتن وارد واتساپ شوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

چگونه یک دستگاه لینک شده را از راه دور در واتس اپ حذف کنیم داشتن چندین دستگاه مرتبط در واتس اپ می تواند واقعا مفید باشد.با این حال، ممکن است بخواهید به دلایل امنیتی یک دستگاه را از راه دور جدا کنید. برای انجام این کار در iOS،به تنظیمات در سمت راست پایین برنامه تلفن همراه واتس اپ بروید و روی دستگاه‌های کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید مرتبط ضربه بزنید.در اندروید،روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید و دستگاه‌های مرتبط را انتخاب کنید. دستگاهی را که می خواهید قطع کنید انتخاب کنید و روی Log Out ضربه بزنید.

این نوع از برنامه‌ها از داده‌های موقعیت مکانی و وای فای استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را به دستگاه هکر می‌فرستند. به همین دلیل باتری گوشی خیلی زود مصرف خواهد شد. برای اطمینان ابتدا با استفاده از اپلیکیشن تست باتری از سلامت باتری گوشی خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که باتری شما خراب شده و مشکل اصلی از باتری بود، حتما در اولین فرصت آن را تعویض کنید. یک باتری خراب بهترین پوشش برای هکرهاست.

اما در روش دوم شما می توانید از طریق واتساپ گوشی خود فرآیند خروج از واتس اپ وب را دنبال نمایید. در واقع شما می توانید با استفاده از نسخه واتساپ موبایل خود ورودهایی که توسط نسخه وب واتساپ صورت گرفته است را مورد بررسی قرار دهید و در صورت تمایل فرآیند خروج از واتساپ وب را دنبال کنید. این روش برای زمانی کاربردی است که به سیستمی که با آن لاگین کرده اید دسترسی ندارید. در همین راستا شما باید مراحل زیر را دنبال نمایید: در گام اول کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید شما باید در صفحه اصلی واتساپ گزینه سه نقطه قرار گرفته در سمت راست بالای صفحه و سپس گزینه Linked devices را لمس نمایید. سپس در بخش Device status می توانید لیست تمامی مرورگرهایی که وارد واتساپ شما شده اند را به همراه زمان فعال آنها مشاهده نمایید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید ورودهایی که به واتساپ شما صورت گرفته است را مدیریت کرده و امنیت اطلاعات خود را حفظ کنید. در این مرحله برای خارج شدن از واتساپ وب تنها کافی است همانند تصویر زیر دستگاه وصل شده را لمس نمایید.

استوری‌ها یکی از امکانات جذاب واتساپ امکان به اشتراک‌گذاری استوری و دیدن استوری دوستانتان است. این ویژگی در واتساپ وب هم قابل دسترسی است. برای دیدن استوری‌های جدید کافیست روی آیکون استوری در بالای صفحه کلیک کنید. اینجا می‌توانید با کلیک روی اسم مخاطبانتان در سمت چپ، استوری آنها را ببینید و به آنها واکنش نشان کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید دهید!

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

اگر به دلیل هر کدام از موارد مذکور یا هر مورد دیگری قصد حذف اکانت واتس اپ برای همیشه را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه، روش حذف اکانت واتساپ به طور کامل را همراه با تصویر برایتان توضیح داده و امکان بازیابی حساب و اطلاعات را مرور خواهیم کرد. پیش از شروع، باید این نکته را برایتان گوشزد کنیم که حذف اکانت واتساپ به معنای پاک شدن تاریخچه تمام چت‌ها، گروه‌ها و اطلاعاتی که در این پیامرسان دارید خواهد شد. این فرایند حتی بکاپ اطلاعات شما روی گوگل درایو یا iCloud را هم پاک می‌کند؛ بنابراین پیش از آن که تصمیم قطعی بگیرید، این مسئله را در نظر بگیرید. کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید اگر قصد حذف اکانت واتس اپ خود را دارید اما نسبت به از دست رفتن اطلاعاتتان مطمئن نیستید، شاید بهتر باشد به استخراج آنها به یک پیام‌رسان دیگر فکر کنید.

-----------------------------------------------------

واتساپ وب،واتساپ وب از راه دور،واتساپ وب بدون دسترسی،واتساپ وب با گوشی،واتساپ وب با شماره،واتساپ وب همراه،واتساپ وب رایگان،واتساپ وب محانی،واتساپ وب با شماره مجانی،واتساپ وب از راه دور

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :