برنامه هک واتساپ و دیدن پیام حذف شده واتساپ رایگان

نحوه خواندن پیام حذف شده در واتساپ مشخص شده است که اعلان پیام حذف شده حتی پس از فراخوان پیام توسط فرستنده هنوز در دستگاه وجود دارد . دلیل این است که پیامهای ارسالی در سیاهه اعلان سیستم اندرویدی ذخیره می شوند.

واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

خواندن پیام پاک شده واتساپ با کمک اپلیکیشن چگونه پیام های پاک شده کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید واتساپ را بخوانیم ؟ چت‌های واتساپ همیشه احساسی و دوستانه نیستند، گاهی اوقات بعضی از پیام‌ها برای انسان حکم مرگ و زندگی دارد و ما قصد داریم با ساده‌ترین روش ممکن این مشکل را برطرف کنیم تا اگر مخاطب شما پیام ارسالی را پاک کرد، باز هم بتوانید برای خواندن پیام های پاک شده واتس اپ اقدام کنید. در واقع قصد داریم راه حلی برای خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ ایفون یا اندروید به شما ارائه دهیم.

پس دو روش را توضیح میدهیم یکی برای ریکاوری پیام های بکاپ گیری شده و آرشیو و یکی هم چت هایی که حذف شدند و نسخه بکاپ ندارند بنابراین برای ریکاوری چت های حذف شده واتس اپ باید ویژگی بکاپ گیری از چت ها Chat Backup را فعال کرده باشید؛ به واتساپ رفته و وارد تنظیمات شوید. سپس روی گزینه Chats کلیک کنید. حالا گزینه Chat backup را انتخاب کنید. در مرحله بعد روی گزینه backup to google drive بزنید. لیستی از گزینه ها نمایش داده می شود کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید که می توانید مدت زمانی که مایلید طی آن از چت ها و پیام ها بکاپ گرفته شود را مشخص نمایید مانند روزانه ، هفتگی ، یا ماهانه به انتخاب شماست. چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم ؟

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

اگر با قابلیت Notification Log (دسترسی به تاریخچه نوتیفیکیشن ها) آشنایی دارید لازم به خواندن ادامه این ترفند نمی باشد، تنها کافیست این قابلیت را در تلفن خود فعال کنید. اما اگر با این قابلیت آشنایی ندارید و یا در موبایل شما همچین گزینه و برنامه ای وجود ندارد مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید. قدم اول – ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر برنامه Notisave – Save Notifications را دانلود و نصب کنید. دانلود برنامه برنامه ذخیره سازی نوتیفیکیشن ها کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید قدم دوم – پس از اجرای برنامه فهرستی از اپلیکیشن های نصب شده بر روی موبایل شما ظاهر می شود. در این مرحله لازم به انجام کاری نیست. قدم سوم – پیامی ظاهر می شود که توسط آن برنامه از شما اجازه دسترسی به نوتیفیکیشن ها را درخواست خواهد کرد، گزینه Allow را لمس کنید.

خواندن پیام حذف شده در واتس اپ :‌ دیدن پیام حذف شده فرستنده روشی راحت برای خواندن پیام حذف شده در واتس اپ و چگونه پیامی که در واتساپ حذف شده را بخوانیم و خواندن پیام حذفی توسط فرستنده در واتساپ. زمانی که واتس اپ اعلام کرد کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال شده خود را تا ظرف مدت ۷ دقیقه در واتس اپ پاک کنند، خبر خوشحال کننده‌ای برای میلیون‌ها کاربر بود. با این حال برخی مواقع، وقتی کسی پیام واتس خود را پاک می‌کند و شما نتوانستید کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید آن را ببینید مطمئنا یک حس کنجکاوی در شما پدید می‌آید که بفهمید این پیام چی بوده است. اگر چنین تجربه‌ای داشتید ما می‌توانیم به شما بگوییم که چگونه پیام حذف شده‌ای را در واتس اپ بخوانید. بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید. قبل از اینکه سراغ این ترفند بروید، باید: ۱-واتس اپ روی گوشی شما نصب باشد. ۲-به اینترنت متصل باشید. ۳-اندروید گوشی باید ۴٫۴ به بالا باشد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

برای شما. برنامه جدید به ویژه برای پنهان خواندن پیام های دریافتی دوست شما را غیرفعال طراحی کرده و برای بهترین راه برای خواندن پیام های پاک شده مناسب است. برنامه شگفت انگیز پیام های حذف شده را باعث جذابیت دستگاه شما می کند. ما بهترین تسهیلات را برای کاربران آندروید مانند استفاده از این برنامه برای کمک به خواندن پیام های WhatsApp و مسنجر به طور لحظه ای بدون دانستن دوستان خود هر گونه آخرین اطلاع قبلی دیده شده و یا اطلاعیه آبی آبی. برنامه پیام های آشکار حذف شده ما دارای توابع مختلف برای دریافت عکس، ویدئو و یا صوتی WhatsApp است، بنابراین شما یک فرصت منحصر به فرد برای دیدن عکس، ویدیو و یا گوش دادن به صوتی در سکوت. تمام کاربران به آسانی می توانند از مراحل ساده و ساده استفاده کنند و به راحتی به راحتی کار کنند و نیازی به حذف اتصال به اینترنت نیستند و حالت آفلاین را فعال نکنند. این یک برنامه Android رایگان کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید موجود در فروشگاه Google Play برای هر کسی است. نصب آسان، برنامه بسیار کم حجم و برنامه کاملا رایگان است. شما باید این برنامه رایگان را دانلود کنید. به ما بهترین امتیاز و بررسی اگر دوست دارید این برنامه و به دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه جدید را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. سلب مسئولیت : آشکار پیام های حذف شده: برنامه صرفه جویی در حالت برای بهترین تجربه از Whatsapp و مسنجر. این برنامه با Whatsapp یا Whatsapp برای کسب و کار و یا مسنجر به هیچ وجه وابسته نیست. Whatsapp علامت تجاری WhatsApp Inc یا Messenger Inc است. هیچ نقض علامت تجاری در نظر گرفته نشده است

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : مخفی کردن بازدید واتساپ و هک واتساپ

با برنامه پیام حذف شده واتساپ میتونید پیام ها و عکس های حذف شده رو مشاهده کنید و بدون تیک آبی ،پیام ها رو بخونید . امکانات : خواندن پیام های حذف شده ذخیره عکس های حذف شده خواندن پیام ها بدون تیک ابی و کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید انلاین شدن دسترسی سریع

دیدن پیام حذف شده واتساپ با استفاده از بکاپ واتساپ جهت بازگردانی عکس های پاک شده واتساپ، اگر یک چت را به صورت تصادفی حذف کرده اید، می توانید با کمک نسخه بکاپ از چت واتس اپ که هر شب به طور خودکار انجام می شود بازیابی چت های حذف شده واتساپ را انجام دهید. شما می توانید تعداد دفعات تهیه نسخه پشتیبان را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال، انتخاب روزانه بکاپ گیری روش ترجیحی متخصصان است. برای بازیابی چت های حذف شده WhatsApp، مراحل زیر را دنبال کنید:

طبق معمول، برای انجام دادن کارهایی نظیر خواندن پیام حذف شده در واتس اپ، سیستم عامل اندروید راهکار‌های بیشتری را پیش روی ما می‌گذارد. به طور کلی برای دسترسی به پیام های حذف شده واتس اپ در اندروید باید از طریق Notification log اقدام کنیم. اما دسترسی به Notification log در تمامی دستگاه های اندرویدی امکان پذیر نمی‌باشد. به همین منظور باید به دنبال اپلیکیشن‌های ثالث باشیم که این کار را برای ما انجام می‌دهند. در ادامه قصد داریم بهترین آن ها را به شما کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید معرفی کنیم.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

در همین راستا اگرچه امکان حذف پیام‌های ارسالی، وقتی متنی اشتباه ارسال می‌کنید، مفید واقع می‌شه اما وقتی این‌کار رو انجام می‌دید، در گوشی گیرنده یک پیغام خاص به معنی “پیغام حذف شده است” ظاهر می‌شه و پیام ارسالی دیگه قابل مشاهده نیست. با این وجود اگر شماهم جز آن دسته افرادی هستید که در این مواقع گرفتار کنجکاوی می‌شید و قصد جدی برای دستیابی به اطلاعاتی که از سمت طرف مقابل گرفته شده، دارید بد نیست بدونید کاربران پیام رسان WhatsApp حتی بعد کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید از پاک کردن یک پیام توسط فرستنده باز هم قادر به خواندن اون پیام هستن اما برای این کار باید یک اپلیکیشن ثالث رو نصب کنن.

روش اولی که برای شما می خواهیم بگوییم مناسب زمانی است که به اشتباه یا هر دلیلی برنامه واتس آپ به همراه تمام پیام هایتان پاک شده! در این صورت تنها راه شما این است که از برنامه واتس آپ خودتان بکاپ گرفته باشید. پس اگر پیام های مهمی در برنامه واتس آپ خود دارید همین الان برای فعالسازی بک آپ خودکار از پیام های واتس آپ اقدام کنید که بتوانید در آینده پیام های حذف شده در واتساپ را بازگردانی کنید. در ابتدا نحوه بکاپ گیری از چت واتساپ را آموزش می دهیم سپس به روش های بازگردانی چت، معرفی برنامه ریکاوری پیام های واتساپ و  خواندن پیام های حذف کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید شده در واتساپ می پردازیم.

برگرداندن چت های پاک شده واتساپ از طریق برنامه WAMR: اگر پیام واتساپ خود را اشتباها پاک گردید اپلیکیشن WAMR با ارسال نوتیفیکیشن آن را به شما اطلاع می دهد و شما تنها با ضربه زدن بر روی آن م یتوانید از محتوا پیام پاک شده خود شامل پیام، عکس، ویدیو و … اطلاع حاصل کنید. بازگرداندن پیام های پاک شده واتساپ با استفاده از برنامه +WhatsRemoved: برنامه +WhatsRemoved یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید تا با استفاده از قابلیت های آن فایل ها و عکس های خود و همچنین چت های خود را در واتس اپ بازگردانی کنند.

--------------------------------------

هک واتساپ،دیدن پیام،هک واتساپ حذف شده،هک واتساپ پیام حذف شده،دیدن پیام حذف شده،بازگردانی پیام حذف شده

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :