برنامه هک گالری و حذف عکسها و تصاویر از راه دور رایگان

هک گالری گوشی دیگران , مجازات هک گوشی چیست , هک شدن گوشی چیست , هک گوشی یعنی چی , هک حافظه گوشی نفوذ به گوشی دیگران و کنترل گوشی آنها مطمئنا” به فکر نفوذ و کنترل گوشی فرزندان و یا همسرتان افتاده اید و خواسته اید تمامی اطلاعات گوشی او را در اختیار داشته باشید و یا کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید اینکه دستوراتی را به گوشی او ارسال کنید. امروز برنامه ای را براتان آماده کرده ایم، که به راحتی می توانید این فکر را عملی کنید.

برنامه زیر دسترسی کاملی به تمام موارد و گالری گوشی میدهد

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

آیا می توانم تلفن همراه را فقط از طریق شماره تلفن آن هک کنم؟. مشخص است که برای هک گالری با شماره تلفن باید کل تلفن را هک کنید!. اگر چنین است ، چگونه می توانم بدون داشتن دانش برنامه نویسی یا هک ، این کار را راحت انجام دهم؟. ” من اغلب این سوالات را از افراد زیادی دریافت می کنم . از جمله والدین نگران ، همسران مشکوک ، کارفرمایانی که می خواهند روی فعالیت کارمندان خود نظارت داشته باشند و … مردم می خواهند بدانند که کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید چگونه تلفن را هک کنند ، در حالی که همه دارایی آنها از یک فرد شماره تلفن است. این اساساً به این معنی است که فرد قادر به لمس تلفن همراه برای هک آن نیست. اگر می خواهید پاسخ این سوال را پیدا کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید!.

وقتی صحبت از هک تصاویر در دستگاه های Android و iOS می شود ، با قدرت می تواند استفاده شود. نکته مهمی که این برنامه را از سایر برنامه های جاسوسی متفاوت می کند ، عملکرد قوی آن در کنار رابط کاربری ساده است. هنگام استفاده از این برنامه ،روت کردن  دستگاه مورد نیاز نیست. این کاملاً در تضاد با سایر برنامه های جاسوسی است که فقط نظارت بر شبکه های اجتماعی را پس از روت کردن امکان پذیر می کنند. این به این دلیل است که نظارت بر شبکه های اجتماعی عملکرد پیشرفته ای تلقی می شود.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گالری گوشی از راه دور با شماره تلفن

لازم به ذکر است که پس از نصب این برنامه، آیکون اصلی آن ناپدید می شود و فرد مقابل متوجه فعالیت این نرم افزار در تلفن همراه خود نخواهد شد. امنیت در این زمینه بسیار بالا می باشد، به گونه ای که هیچ اثری از این نرم افزار در سیستم های فرد مورد نظر مشاهده نمی شود و هیچ شخصی نمی تواند از فعالیت های جاسوسی آن اطلاع یابد. یکی دیگر از ترفند هایی که می توانید برای هک کردن تصاویر درون گالری به کار ببرید، این است که آیکون برنامه هک کننده را به آیکون دلخواه خود تغییر دهید و لینک دانلود را برای فرد مقابلتان ارسال نمایید. با لمس لینک دانلود، نرم افزار به صورت خودکار تصاویر گالری را هک می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

اگر از موبایل خود استفاده زیادی نظیر بازی کردن به کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید صورت مداوم را ندارید، می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که گوشی تحت کنترل است. البته به یاد داشته باشید که دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی متنوع است. اگر شارژ شدن دستگاه شما بیش از حد معمول همیشگی طول می کشد، می توانید از این موضوع مطمئن باشید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

دسترسی به اطلاعات گوشی از طریق جیمیل این امکان را به شما می دهد که از طریق سیستم های کامپیوتر، تبلت و یا هر دستگاه هوشمند دیگر، بتوانید اطلاعات آپلود شده خود را مشاهده نمایید. یکی از بزرگ ترین مزیت های دسترسی به اطلاعات گوشی از طریق جیمیل، این است که در صورت گم شدن و یا دزدیده شدن تلفن همراهتان، می توانید از راه دور اطلاعات مهم خود را پاک کنید و اجازه انتشار آن ها را به سودجویان و هکر ها ندهید. شما می توانید تنها یک حساب گوگل را برای خود راه اندازی کنید و آن را بر روی تمام دستگاه های هوشمند خود فعال کنید. برای پاک کردن اطلاعات خود باید به گوگل مراجعه نمایید و پس از احراز هویت و اعتبار سنجی، می توانید به تمامی سیستم های اندرویدی خود دسترسی پیدا کنید. با انتخاب دستگاه هوشمند گم شده خود و فعال کردن گزینه “پاک کردن داده ها”، می توانید تمامی اطلاعات خود را از روی دستگاه حذف نمایید. لازم به ذکر است که حذف اطلاعات گوشی از طریق جیمیل، به هیچ عنوان برگشت پذیر نیست و نمی توانید مجددا اطلاعات حذف شده خود را مشاهده کنید

بنابراین در این شرایط بی شک به دنیال راهی خواهیم کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید بود تا بتوانیم به گونه ای تمام اطلاعات گوشی را از راه دور حذف کنیم. اما شاید به این فکر کنید که امکان پذیر نیست و اطلاعات شما در دست افراد سودجو منتشر خواهد شد. جای نگرانی نیست و تیم تکنولوژی نمناک قصد دارد در ادامه این مطلب شما را با نحوه حذف اطلاعات گوشی از راه دور آشنا سازد تا بتوانید تنها با چند کلیک تمام اطلاعاتتان را قبل از دست یابی افراد سودجو حذف کنید. همراه ما باشید.

این تکنیک مخصوص افرادی است که تمایل دارند گوشی خود را از راه دور کنترل کنند. این تکنیک برای آن دسته از اشخاصی که با مشکل شکسته شدن صفحه تاچ تلفن همراه یا باز نشدن قفل گوشی مواجه هستند کاربردی است. دقت داشته باشید در صورت نصب برنامه در زمان عدم دسترسی به موبایل یا شکسته شدن تاچ، قادر به مدیریت آن خواهید بود. scrcpy برنامه ای است که برای مدیریت گوشی اندروید با کامپیوتر از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : دانلود برنامه هک کامل گوشی

همیشه از یک PIN یا رمز عبور برای حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اضافه کردن این لایه های امنیتی به گوشی های هوشمند می تواند بسیار موثر باشد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که رمزهای عبور را به سرعت فراموش می کنید و به سختی به یاد می آورید می توانید از یک الگو برای قفل کردن گوشی خود کمک بگیرید.

مخاطبین و سایر اطلاعات شخصی را کپی کنید برای کلیک روی یک تصویر از دوربین استفاده کنید. پخش مستقیم صدا با استفاده از میکروفون. تمام پیام ها را بخوانید جریان فیلم ها کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید و دسترسی به همه پرونده ها. توجه : در این آموزش من از Acer Laptop به عنوان Attacker PC که Kali linux در آن نصب شده است استفاده می کنم ، و Coolpad Note 3 تلفن اندرویدی به عنوان تلفن اندرویدی مورد نفوذ برای نشان دادن چگونگی عملکرد آن استفاده کرده ام.

موقعیت GPS هر ساعت با تاریخ، طول جغرافیایی، عرض جغرافیایی و آدرس موقعیت مکانی را بازیابی کنید. شما می توانید فاصله زمانی ارسال موقعیت را تا ۱۵ دقیقه به جای ۱ ساعت تنظیم کنید. مشاهده موقعیت GPS در نقشه گوگل. اگر GPS غیرفعال باشد، موقعیت را از طریق شبکه تلفن همراه بازیابی کنید.

به عنوان مثال در یکی از گروه های شبکه اجتماعی در حال چت و گفتگو هستید که پیامی با عنوان دانلود رایگان برنامه های گوشی همراه” با فایل نصبی آن از سوی فردی ناشناس برایتان ارسال می شود، بسیاری از افراد ممکن است به دلیل کنجکاوی و یا بهره مند شدن از برنامه ها آن هم به صورت رایگان برنامه را نصب کنند تا بتوانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند بدون آن که بدانند برنامه مذکور تنها برای نفوذ به گوشی شما از طریق اینترنت ساخته شده است و تمامی کدهایی که برای ساخت این اپلیکیشن به کار رفته است برای دسترسی به اطلاعات گوشی شما می باشد و از این طریق هکرها می توانند به راحتی از طریق اینترنت به گوشی نفوذ پیدا کنند.

واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

حواستان به برنامه‌هایی که برای اجرا نیاز به دسترسی به دوربین شما دارند، باشد. به هر برنامه‌ای دسترسی دوربین را ندهید و البته حواستان باشد برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام یا واتساپ کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید به طور طبیعی برای امکاناتی که برای ارسال تصویر یا صدا در اختیار شما می‌گذارند نیاز به دسترسی به میکروفون و یا دوربین دارند. این به این معنا نیست که آنها نیز در حال هک کردن شما هستیند و یا هکرها از طریق این برنامه‌ها می‌توانند شما را هک کنند. مراقب باشید برخی افراد با این گونه ادعاها از شما اخاذی نکنند. البته باید حواستان باشد که اگر قصد دسترسی دادن به این برنامه‌ها را دارید، این برنامه‌ها را فقط و فقط از جاهای معتبر مانند گوگل پلی نصب کنید و فقط نسخه رسمی این برنامه‌ها را نصب کنید و از نصب نسخه‌های غیررسمی خودداری کنید. در عین حال می‌توانید در صورت نگرانی دسترسی این برنامه‌ها را از بخش تنظیمات گوشی قطع کنید.

ابزار های جاسوسی که داده های شما را جمع آوری می کنند. کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید برخی از برنامه های جاسوسی وجود دارند که به راحتی قابل استفاده هستند و به هکرها این امکان را می دهند که فعالیت های تلفن شما را از راه دور رصد کنند. نفوذگر می تواند با دسترسی مستقیم به دستگاه شما، چنین برنامه ای را نصب کند. ممکن است از طریق شبکه های عمومی Wi-Fi یا ایستگاه های شارژ، نرم افزارهای مخرب وارد گوشی شما شود. هکرها می توانند شبکه های Wi-Fi جعلی را تنظیم کنند تا شما را به سمت وب سایت های فیشینگ هدایت کنند یا داده ها را از طریق کابل USB در یک ایستگاه شارژ سرقت کنند و یا تمامی اطلاعات حساس شما را موقع استفاده از وای فای عمومی شنود کنند.

---------------------------------------------

هک گالری،هک گالری از راه دور،هک گالری با شماره،هک گالری و حذف عکس،حذف عکس،هک گالری راحت،هک گالری و حذف عکسها،هک گالری و حذف تصاویر

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :