برنامه فهمیدن چت دو نفر در واتساپ حتی حذف شده رایگان

تقریباً اوایل ماه ژانویه بود که واتس‌آپ (WhatsApp) اعلام کرد که اپلیکیشن پیام‌رسانش روزانه بیش از 1 میلیون کاربر فعال دارد که امنیت آن‌ها از طریق رمزنگاری پیام‌های کاربران فراهم شده است. واتس‌آپ (WhatsApp) مدعی است که حتی تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن هم نمی‌توانند به محتوای پیام‌های ارسالی کاربران دسترسی داشته باشند. جزییات خبر کافه اپس ردیاب را در گوگل جستجو کنید.

اگر دوست دارید یک هکر خوب باشید ما به شما کمک میکنیم

اما حالا یک مهندس نرم‌افزار به نام رابرت هیتون توانسته است آسیب‌پذیری جدیدی در این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب پیدا کند که به‌واسطه‌ی آن می‌توان متوجه شد که دو کاربر در حال چت با یکدیگر هستند و چه زمانی از واتس‌آپ (WhatsApp) خود استفاده نمی‌کنند.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

اگر پیامی دریافت کردید و می خواستید که فرستنده آن متوجه نشود کافه اپس ردیاب که شما پیامش را خوانده اید،  تنها کاری که باید بکنید این است که ابتدا گوشی خود را به حالت پرواز “airplane mode” ببرید سپس پیام دریافت شده را بخوانید. با این کار نرم افزار هم به حالت آفلاین می رود اما هر چیزی که در قسمت cache نرم افزار ذخیره شده باشد، کافه اپس ردیاب مثل پیام های دریافتی، قابل دیدن است و فرستنده پیام تشخیص نخواهد داد که شما پیام را خوانده اید. کافه اپس ردیاب پس از خواندن پیام از نرم افزار خارج شوید و موبایل خود را از حالت پرواز در بیاورید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : مخفی کردن بازدید واتساپ و هک واتساپ

اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر بخواهید از زمان خوانده شدن پیام در واتس اپ نیز آگاهی پیدا کنید، بررسی تیک پیام کار مشکلی خواهد بود. چرا که شما باید پیوسته در چت کافه اپس ردیاب خود حضور داشته باشید و زمان تغییر کردن تیک کنار پیام را بررسی کنید. در کنار آن نیز زمانی که قصد دارید متوجه خوانده شدن پیام خود توسط یکی از اعضای حاضر در گروه واتساپ شوید که حتی بررسی تیک کنار پیام نیز نمی تواند کمک کننده باشد. در چنین شرایطی شما باید قابلیتی که پیامرسان واتساپ انحصاراً برای این کار در نظر گرفته را استفاده نمایید. در ادامه به شکلی دقیق نحوه استفاده از این قابلیت پیامرسان واتس اپ را به شما آموزش خواهیم داد.

شکی نیست که واتس اپ در حال حاضر بهترین و محبوب ترین برنامه پیام رسانی در ایران است. واتس اپ در مقایسه با سایر برنامه های ارسال پیام فوری برای Android و iOS ، ویژگی ها و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه حتی ویژگی هایی مانند تماس ویدیویی و صوتی را نیز ارائه می دهد.

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

این یک ترفند پنهان در واتساپ است که برای پیدا کردن کافه اپس ردیاب افرادی که بیشتر از دیگران در واتساپ با آنها چت کردیم را این نشان می دهد. با این ترفند شما می توانید بدانید نزدیکترین دوست شما کیست. نه تنها این، بلکه این روش همچنین تعداد پیام های صوتی ، اسناد ، برچسب ها ، عکس ها ، فیلم ها و غیره را که بین شما تبادل شده است را به شما نشان می دهد.

برنامه را دانلود کرده و یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. پس از تأیید حساب شما، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید. واتساپ قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که شما می‌توانید کار‌های زیادی را با این پلتفرم انجام دهید. شما می‌توانید پیام‌های متنی ارسال کنید، عکس‌ها و فیلم‌ها کافه اپس ردیاب را به اشتراک بگذارید و حتی اسناد را با فرمت‌های PDF، PPT و سایر فرمت‌ها انتقال دهید.

در عرض دو دقیقه، کنترل واتساپ کسی را به دست بگیرید، بهترین و ساده‌ترین راه نسخه وب واتساپ است. دوستان، امروز و در این پست، ساده‌ترین و سریع‌ترین را‌ه‌ها برای هک کردن کافه اپس ردیاب واتساپ را به شما یاد می‌دهم. یعنی ۵ راه برای هک کردن واتس اپ ! اگر دلیل موجه و منطقی برای هک کردن واتس اپ دارید و فکر می‌کنید کاری که می‌کنید اخلاقی است و می‌خواهید خودتان را یک هکر بدانید، این مقاله را بخوانید و وبسایت ما را دنبال کنید تا با روش‌ها و مطالب بیشتری آشنا شوید.

شاید تصور کنید که نمایش دو تیک آبی رنگ در کنار هر پیام واتساپ به معنای دریافت کامل آن از سوی گیرنده است! خب این تصور تا حدی صحیح است، اما در برخی از موارد و به ویژه در شرایطی که به ارسال پیام صوتی پرداخته باشید، می‌تواند منجر به سردرگمی شما شود. در این مقاله قصد داریم تا به نکاتی در رابطه با نشانه ها و علایم ارسال پیام در واتساپ اشاره کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ترفند اولی که آن را معرفی می‌کنیم مربوط به ارسال همزمان یک پیام برای چند کاربر می‌شود. انجام این عمل در نسخه اندرویدی و آی او اس اپلیکیشن واتساپ به شیوه مختلفی صورت می‌پذیرد. کافه اپس ردیاب  اگر از نسخه آی او اسی واتساپ استفاده می‌کنید، با مراجعه به تب Chats دو گزینه با عناوین Broadcast Lists و New Group را در بخش فوقانی صفحه مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه Broadcast List قادر خواهید بود که به طور همزمان یک پیام را برای چند کاربر در پنجره‌های چت مستقل خود ارسال کنید. بدیهی است که با انتخاب گزینه New Group هم قادر به ساخت یک گروه و چت گروهی خواهید بود

--------------------------------

هک چت دو نفر،فهمیدن چت دو نفر،هک چت دو نفر با شماره،هک چت دو نفر از راه دور،هک چت دو نفر رایگان،هک واتساپ

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :