هک واتساپ رایگان فقط با شماره موبایل

یکی از ترفندهای مجرمانه و شایع اینترنتی، نصب برنامه پیام رسان مجازی یا فعال سازی فرآیند بازیابی رمز اصلی بر اساس شماره موبایل یا نام کاربری اکانت شبکه اجتماعی مجازی دیگران است. کافه اپس ردیاب رو در گوگل جستجو کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

واتس‌اَپ را می توان به جرات از مهم ترین و محبوب ترین پیام رسان های جهان دانست.

نها چیزی که یک هکر برای هک کردن گوشی شما نیاز دارد شماره تلفن شما است. او به مجری این برنامه گفت که هکر با داشتن شماره‌تلفن قربانی خود و هک گوشی آن شخص می‌تواند حرکات او را ردیابی کند. تماس‌های قربانی را گوش کند و حتی پیامک ‌های او را از راه دور بخواند.هک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد موردنظرهک گوشی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است؛ نام این پروتکل SS7 است.

مزاحم تلفنی این روز ها تنها مسئله ایجاد مزاحمت برای اشخاص نیست و با آمدن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام،فیس بوک،واتس اپ و.. پای اشخاص مزاحم به این مکان ها نیز باز شده است و  بسیار شاهد هستیم از طریق آیدی و.. بدون نام و نشان برای افراد مزاحمت هایی ایجاد میشود.در ادامه قصد داریم روش های شناسایی،ردیابی و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی خط ایرانسل،همراه اول و..،مزاحمین و هکر های شبکه های اجتماعی را آموزش دهیم با همراه باشید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک و شبکه اجتماعی 

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

اگرچه که واتساپ سطح بالایی از امنیت را برای افراد تامین می کند اما هکر می تواند در هر حال وارد حساب واتساپ شما شود و زمان زیادی را در آن بگذراند. این موضوع به این معناست که امکان بالایی وجود دارد که متجاوزان صفحه واتساپ شما را هک کند. این افراد قبلا به موبایل یا دیگر لوازمی که در آن واتساپ داشتید، دسترسی داشته بودند.

هک واتس اپ یکی از موضوعاتی است که در این سال ها بسیاری از افراد را نگران کرده است. بسیاری از افراد نیز به دلایل مختلف مثل کنترل رفتار فرزندان در فضای مجازی به دنبال روش های هک واتس اپ از راه دور هستند و می خواهند نسبت به هک کردن واتس اپ دیگران اقدام کنند. هک واتس‌اپ به شیوه های مختلفی انجام می شود، هک کردن این اپلیکشین در واقع به این معنی است که شخص هکر بتواند به سرورهای اصلی این پیام رسان نفوذ کند و از این طریق به اطلاعاتی که در اکانت واتس‌اپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیام رسان ها از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرورهای خود محافظت می کند و این مهم امکان هک شدن را به حداقل رسانده است.

اول از همه بد نیست بدونید که علاوه بر هک به کمک نرم‌افزار، واتس‌اپ وب ویژگی هست که به شما کمک می‌کنه تا به حساب واتس‌اپ خودتون در رایانه دسترسی پیدا کنید و برای این کار، شما می‌بایست کد QR رو از طریق تلفن همراه اسکن کنید و سپس می‌تونید به راحتی در زمان واقعی به حساب واتساپ خود بر روی رایانه دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

نحوه حذف اکانت واتس اپ یکی از اقداماتی می باشد که ممکن است توسط بسیاری از افراد مورد سوال قرار بگیرد. چرا که معمولاً بعد از تغییر شماره یا تلفن همراه یا حتی در شرایط فورس و در زمانی که گوشی تلفن همراه خود را گم کرده اید، نیاز پیدا می کنید تا اکانت واتساپ خود را به صورت کامل حذف نمایید. خوشبختانه واتساپ در آپدیت های اخیر خود شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید به صورت مستقیم و از طریق خود برنامه حساب کاربریتان را حذف نمایید. در نتیجه شما می توانید به راحتی حساب خود را دلیت نمایید. اما موضوعی که قبل از داشتن هرگونه اقدامی در خصوص دلیت کردن اکانت واتساپ باید در نظر داشته باشید که بعد از حذف کامل به هیچ عنوان امکان بازگردانی حساب کاربری و اطلاعات آن مثل سوابق چت ها، عضویت گروه های مختلف و… میسر نمی باشد. با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه می شود شما می توانید با طی نمودن چند مرحله کلی اکانت واتس اپ خود را حذف نمایید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گالری گوشی از راه دور با شماره تلفن

پیش از اینکه به آموزش رفع هک واتساپ بپردازیم باید بدانیم نحوه فهمیدن حساب هک شده چگونه است؟ واقعیت این است هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است. اما هکر واتس اپ به برنامه‌های ویژه و دسترسی‌هایی در گوشی شما نیاز دارد. یکی از این راه‌ها نصب برنامه‌های جاسوسی در گوشی شما است. اما این برنامه‌های شنود واتساپ نشانه‌هایی دارند که خود را با علائم مختلف ممکن است نشان دهند. در ادامه به این سوال که از کجا بفهمیم در واتساپ هک شدیم می‌پردازیم.

----------------------------------------

هک واتساپ رایگان،هک واتساپ رایگان با شماره موبایل،هک واتساپ رایگان فقط با شماره موبایل

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :