برنامه هک واتساپ جدید

هک واتساپ جدید (روش های بروز هک Whatsapp را بشناسید!)

هک واتساپ جدید؛ آشنایی با روش های به روز و حطرناک هک واتساپ : هک واتساپ جدید: هک واتساپ یکی از دسته چیز هایی است که امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال آن هستند که از طریق راه هایی به اکانت واتساپ دیگران دسترسی داشته باشند. یا برخی دیگر از افراد، همواره به دنبال این هستند که راه های جدید هک واتساپ را بشناسند تا بتوانند در برابر آن از خود مقاومت نشان دهند. به هر حال واتساپ برنامه پیامرسانی است که حداقل 90 درصد از ما از آن استفاده می کنیم و برایمان مهم است که در آن هک نشویم

واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بی جی آر، پیام رسان واتساپ در میان محبوب‌ترین برنامه‌ها قرار دارد و علاوه بر جلب توجه کاربران عمومی، برای هکر‌ها نیز جذاب است. اکنون پیام جدیدی در واتساپ در حال دست به دست شدن است که می‌تواند به افراد ناشناس اجازه دسترسی به حساب و پیام‌های قربانی را بدهد. باز کردن این پیام باعث می‌شود کاربران در معرض کلاهبرداری و هک قرار بگیرند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

معمولا زمانی که افراد در جستجو راهکاری برای نظارت بر یک پیام رسان، به عنوان مثال واتساپ قرار می گیرند، با عبارت هک آن را دنبال می کنند. اما به جای هک واتساپ می بایست به دنبال برنامه نظارتی برای آن بود.

این حمله به هکرها اجازه می‌دهد که به عنوان یک دوست ظاهر شوند و به حساب شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. اگر با این روش اطلاعات یک حساب در اختیار مهاجمان قرار بگیرد، آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن به افراد دیگر نیز حمله کنند. در حقیقت چنین حمله‌ای علاوه بر کاربر اصلی، افراد بیشتری را درگیر می‌کند و به مخاطبین او نیز آسیب وارد می‌کند.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

. از آنجا که کاربر موبایل خود را رصد نمی کند، پیام به ویس میل او ارسال می شود. در این مرحله هکرها با استفاده از شکاف امنیتی در شبکه شرکت های مخابراتی این وویس میل ها را دریافت می کنند. کاربران برای دسترسی به ویس میل های خود باید یک کد پین ۴ رقمی وارد کنند که اصولا ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴ است. به هرحال کاربران با وارد کردن رمز در دستگاه هایشان می توانند حساب کاربری واتس اپ قربانیان را باز کنند. این درحالی است که برخی هکرها شیوه احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب واتس اپ فعال می کند که در آن کاربر برای احراز هویت دوباره خود باید کلمه پین جداگانه ای وارد کند. همین امر اجازه نمی دهد قربانی دوباره کنترل حساب کاربری خود را به دست گیرد.

واتس‌اپ تعدادی تنظیمات حریم خصوصی دارد که در صورت فعال شدن، تشخیص هویت شما را برای هکرها دشوار می‌کند، که به نوبه خود می‌تواند استفاده از تکنیک‌های مهندسی اجتماعی متداول برای نفوذ به حساب کاربران را دشوارتر کند. یکی از تنظیماتی که باید تغییر کند این است که چه کسی عکس پروفایل شما را می‌تواند ببیند. البته باید از دیدن جزئیاتی از جمله شماره تلفن خود نیز جلوگیری کنید. به تنظیمات> حساب کاربری> حریم خصوصی> بروید و تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گالری گوشی از راه دور با شماره تلفن

برنامه را روی موبایل خود باز کنید در صفحه اصلی، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید تا گزینه‌ها باز شوند به تنظیمات بروید گزینه ماقبل آخر یعنی Help را باز کنید روی آخرین گزینه یعنی App Info کلیک کنید اکنون صفحه‌ای که اطلاعات واتساپ در آن آمده را مشاهده می‌کنید اگر نسخه V.۲.۲۱.۲۲.۷ یا پایین‌تر است، لطفاً برنامه را به روز کنید. اگر بالاتر باشد، دیگر در خطر نیستید.

هکرها نخست با استفاده از شماره تلفن کاربر سعی می کنند اپلیکیشن استاندارد واتس اپ را در موبایل خود نصب می کنند. در مرحله بعد واتس اپ با ارسال یک پیامک حاوی کد تائید ۶ رقمی به موبایل کاربر عملیات را احراز هویت می کند. به همین دلیل هکرها سعی می کنند زمانی که کاربر موبایل خود را رصد نمی کنند( شب هنگام) این عملیات را انجام دهند. درمرحله بعد واتس اپ به کاربر اجازه می دهد بین ارسال دوباره کد۶ رقمی و تماس صوتی خودکار یکی را انتخاب کند. از آنجا که کاربر موبایل خود را رصد نمی کند، پیام به ویس میل او ارسال می شود.

برنامه واتساپ باوجود تمام مسائل ایمنی که در آن رعایت شده است کاملاً ایمن نیست؛ چت‌ها و پیام‌های آن هنوز هم قابلیت هک شدن دارند و هکرها می‌توانند از راه دور به آن دسترسی پیدا کنند. پیام‌های قدیمی واتساپ قابل حذف یا بازیابی است. هکرها می‌توانند به دوربین و میکروفن دستگاه دسترسی داشته باشند و همچنین گزارش تماس‌ها، متن‌های ارسالی و سایر داده‌های شخصی را بدزدند؛ این نرم افزار در بیشتر مواقع از طریق تماس صوتی واتساپ که آلوده به ویروس است؛ حساب کاربر را هک می‌کند.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

هک در واقع می ‌تواند یک اقدام قانونی و یا غیر قانونی باشد برای دسترسی پیدا کردن به یک شبکه خصوصی، این دسترسی می تواند غیر مجاز باشد و بدون اطلاع فرد قربانی صورت گیرد یا اینکه کاملا قانونی و با اطلاع فرد و به منزله تست امنیت انجام شود. هکرها می توانند از سد سیستم امنیتی عبور کنند و به اطلاعات شخصی و حریم شما دسترسی پیدا کنند و ممکن است شما را مورد سوء استفاده قرار دهند. سرآغاز هک در سال ۱۳۶۰ بود که طی آن افرادی که از مهارت و دانش بالایی برخوردار بودند در زمینه یافتن نقاط ضعف و آسیب‌ پذیر در سیستم ها فعالیت می کردند، که هکر نامیده شدند. هکر ها باهوش هستند و مهارت خاصی دارند چرا که قادر به نفوذ به سیستم هایی هستند که توسط تیم متخصص ایجاد شده تا امنیت لازم را بوجود آور

-----------------------------------------------

هک واتساپ جدید،برنامه هک واتساپ جدید،دانلود هک واتساپ جدید،دریافت هک واتساپ جدید،هک واتساپ جدید رایگان،هک واتساپ جدید با شماره،هک واتساپ جدید از راه دور،هک واتساپ جدید بدون دسترسی،هک واتساپ جدید امسال،هک واتساپ جدید بدون اسکن،هک واتساپ جدید با شماره

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :