دانلود سامانه مراقبت از خانواده کنترل فرزندان رایگان

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده از راه دور به شما امکان کنترل کامل،مخفی و از راه دور گوشی را میدهد.با استفاده از این برنامه میتونید نظارت دقیق بر تماس و پیامک های گوشی فرندان تون داشته باشید و علاوه بر این میتونید عکس و فیلم های گوشی رو هم از کنترل کنید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

کارکرد برنامه کنترل فرزندان یا همان (هک گوشی فرزند)، حتی در برخی مواقع بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت می باشد، برنامه هنگامی که گوشی فرزند به اینترنت متصل نباشد، تمامی تماس ها و پیام ها را در حافظه پنهان خود ذخیره کرده و هر زمان که گوشی فرزند به اینترنت متصل شود، گزارشات را بصورت کامل به پنل کاربری والدین ارسال می کند.

واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

ما به نوجوانان گزینه جدیدی می‌دهیم تا با گزارش هایی، نحوه استفاده از اینستاگرام را به والدینشان اطلاع دهند این موضوع باعث می‌شود فرزندان و والدین فرصتی به یکدیگر دهند تا در مورد استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنند. این موضوع تنها نسخه اولیه این ویژگی است و به مرور زمان به افزودن قابلیت‌های بیشتر ادامه خواهیم داد. به علاوه اینکه منابعی در قالب یک مرکز آموزشی وجود خواهد داشت که آموزش‌هایی درباره استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به والدین و نوجوانان خواهد داد. همچنین، اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام قبلاً از ویژگی "take a break" صحبت کرده بود که این ویژگی در حال حاضر در چندین کشور مانند ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، نیوزلند و استرالیا فعال شده است.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گالری گوشی از راه دور با شماره تلفن

این اپلیکیشن امکان ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده و مشاهده موقعیت آنها را روی نقشه به صورت لحظه‌ای را ممکن می‌کند. قابلیت ویژه‌ ای که این برنامه را متمایز می‌کند این است که خانواده را از ورود یکی از اعضا به منطقه ای از پیش تعیین شده مطلع می‌کند. برای این کار امکان تعیین دو منطقه وجود دارد. برای مثال می‌توانید مدرسه فرزندان و خانه را در این بخش معرفی کنید تا هنگامی که فرزندتان از مدرسه به خانه برگشت، اپلیکیشن شما را با خبر سازد.

این روزها دیگر خانواده‌ای را نمی‌بینید که از وسایل ارتباط‌جمعی نظیر تلفن، تبلت و کامپیوتر استفاده نکنند. وسایل دیجیتالی مثل تلفن همراه، تبلت و آی‌پد برای بچه‌ها در نقش والدین جدید هستند که تمام زندگی‌شان را حتی اوقات فراغت آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می دهند. این وسایل نقش‌های مختلفی را برای فرزندان بازی می‌کنند؛ برای مثال دوست و معلمشان هستند، برایشان قصه می‌گویند و حتی نقش‌های برگه امتحانی، هواشناسی، تلویزیون و... را برای آن‌ها بازی می‌کنند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

به جرات می توان گفت امروزه، نسخه های قدیمی در مورد تربیت فرزند و نحوه ارتباط با او، مخصوصا در سنین نوجوانی و جوانی جوابگو نیست. بسیاری از افرادی که معتقدند در زندگی خودشان موفق بوده اند و این موفقیت را مدیون تربیت درست و رفتار بجای والدینشان هستند، وقتی که فرزندانشان به سنین نوجوانی و جوانی می رسند، متوجه می شوند پیروی از همان روش تربیتی که در مورد خودشان موفق بوده، حداقل در مورد پاره ای از مسائل موثر واقع نمی شود.

بدين منظور وضعيت كنترل والدين بر استفاده از اينترنت به طور اجمالي بررسي و ابزارهاي كنترل كننده و سازوكارهاي آموزشي براي حل اين معضل بازبيني شده است.كنترل مستقيم فرزندان به مدد تكنولوژي هاي نرم افزاري اگرچه مي تواند در كوتاه مدت والدين را از محتويات جستجوهاي اينترنتي فرزندان مطلع كند اما در درازمدت آسيب هاي جدي در پي دارد، از جمله اين كه فرزندان اعتماد خود را به والدين از دست مي دهند يا فرايند آزادي خواهي و اعتمادسازي در آنها دچار تناقضاتي خواهد شد. بر اساس مطالعه حاضر و مرور نظريات مرتبط در حوزه فرهنگ، آموزش، هژموني و دموكراسي مي توان گفت كه مقوله كنترل در تربيت فرزندان بايد با رويكردي نو در جامعه از سويي و خانواده ها از سوي ديگر بازبيني شود.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

اپلیکیشن bark به‌عنوان جی پی اس همراه عمل می‌کند و برای ردیابی کودکان باید آن را روی گوشی فرزندتان نصب کنید؛ برنامه بارک، یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای نظارت و کنترل کامل فرزندان از راه دور است. از مهم‌ترین ویژگی و امکانات اپلیکیشن bark می‌توان به ارسال هشدار هوشمند به والدین، ارسال موقعیت مکانی، تحلیل کلمات و نظارت بر پیام‌های ارسالی و دریافتی کودکان، اشاره کرد. از طرفی نرم‌افزار bark در زمینه، افسردگی و روابط نامتعارف، والدین را از وضعیت کودک مطلع و امکان فیلتر کردن وب‌سایت‌های غیرمجاز، کنترل کامل یوتیوب و کلیه شبکه‌های اجتماعی را برای والدین فراهم می‌کند. اپ bark هم برای کاربران ios و هم برای کاربران اندروید در دسترس است و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهیانه خرید کنید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

به علاوه با این برنامه‌ها می‌توانید مکان‌های فیزیکی فرزندان خود را ردیابی کنید، ببینید با چه کسی در ارتباط هستند، محدودیت‌هایی را برای مدت زمان نمایش روزانه آن‌ها تعیین کرده و وب سایت‌های قابل اعتراض را مسدود کنید. برخی از این برنامه‌ها تماس‌ها و پیامک‌ها را ثبت می‌کنند و حتی تعدادی از آن‌ها می‌توانند محتوای پیام‌های متنی را نیز به شما ارائه دهند. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین برنامه‌های کنترل والدینی برای اندروید و آیفون ۲۰۲۱ در اختیارتان قرار دهیم.

------------------------------------------------

سامانه مراقبت از خانواده،کنترل فرزندان،کنترل فرزندان رایگان،سامانه مراقبت از خانواده رایگان،سامانه مراقبت از خانواده مجانی،کنترل فرزندان مجانی،سامانه مراقبت از خانواده،سامانه مراقبت از خانواده رایگان،سامانه کنترل فرزندان رایگان

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :