دانلود مکان یابی شماره بدون دسترسی از راه دور رایگان

عمده سوالاتی که همواره کاربران هنگامی که حرف از جی پی اس به میان می‌آید می‌پرسند، پیدا کردن موقعیت مکانی افراد از طریق GPS یا پیدا کردن لوکیشن با شماره تلفن و… خواهد بود، اما یکی از مشکلات اصلی والدین هنگامی که از خانه بیرون می‌روند، گم شدن کودکان است. امروزه تکنولوژی به کمک والدین آمده و به لطف GPS دیگر جای نگرانی نیست. امروزه که تلفن‌ همراه بسیار قابل دسترس‌تر هستند، راه حل رفع این ترس و نگرانی نیز از طریق جی پی اس گوشی های هوشمند فراهم شده است. با ما در معرفی ۷ اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت افراد بوسیله جی پی اس موبایل همراه باشید.

مکان یابی گوشی خاموش

 

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

--------------------------

اگر مکان یابی بدون اجازه افرادی که دوستشان دارید دزدانه به نظر می رسد و یا از بابت این که مورد جاسوسی قرار بگیرید نگران هستید، باید بگوییم که هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. همه این اپلیکیشن های اندرویدی و آیفون که در زیر معرفی می کنیم امن بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. مخاطبین شما باید با ردیابی شدن موافقت کنند و دستور العمل استفاده از این اپلیکیشن ها هم بسیار واضح و ساده است.

مکانیاب مخفی شماره موبایل

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

چگونه میتوان فقط با یک شماره تلفن، گوشی مورد نظر را ردیابی کرد؟ اتفاق بسیار ناراحت کننده ای هست که گوشی همراه دزدیده یا گم شود. البته که همیشه این احتمالات و اتفاقات وجود دارند اما این مهم است که در این مواقع باید چه کاری انجام داد. یکی از برنامه های ردیاب شماره همراه که بسیار معروف و محبوب است و امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد،

طی چند وقت اخیر استفاده از اپلیکیشن هایی که قابلیت ردیابی موقعیت مکانی و نشان دادن مکان حضور افراد بر روی نقشه گوگل را فراهم می‌کنند بیشتر و بیشتر شده است. تصور کنید بنا به هر دلیل بتوانید در طول روز موقعیت مکانی که همسر شما در آن بخش حضور دارد را دائما روی موبایل خودتان مشاهده کنید. یا موقعیت مکانی فرزندتان را به شیوه مشابه روی موبایل مشاهده نمایید و هر ساعت و دقیقه از روز بدانید که دقیقا او به کجا رفته و در چه حالی است؟ مطمئنا پیاده سازی این مسئله در برخی شرایط بسیار کاربردی خواهد بود.

این برنامه ردیابی گوشی رو بدون وابسته بودن به سیم کارت انجام میده،یعنی اگر گوشیتون رو دزدیدن و سیم کارت دیگری هم درونش قرار بدن بازهم میتونید موقعیت دقیق  گوشی  تون رو بر روی نقشه ببینید تمامی پیامک ها و تماس های دریافتی،ارسالی و بی پاسخ رو به صورت کامل همراه با اسم شخص فرستنده و یا محتوای پیامک ها ردیابی میشه کار کردن با برنامه بسیار راحت و آسان است.به صورتیکی برای نصب و فعال سازیش کمتر از یک دقیقه طول میکشه

کنترل واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

در این تکنولوژی ما شاهد نوع متفاوتی از ردیابی هستیم که کاملاً وابسته به سیم کارت و اپراتور ارائه دهنده است و به دیگر تکنولوژی‌ها نظیر GPS و … وابسته نیست. در موقعیت یابی رادیویی، سیگنال‌های ارسال شده از یک منبع توسط حداقل دو دریافت کننده (دکل‌های مخابراتی یا اپراتورها) آنالیز گشته و نتایجی ارائه می شود.

نصب نرم افزارهای کنترل و ردیابی موبایل از راه دور لازمه هر گوشی موبایل و تبلت شخصی می باشد و هر فردی باید این نرم افزارها را بر روی گوشی موبایل خود نصب و فعال کند،‌ زیرا چنانچه گوشی موبایل و یا تبلت خود را گم کنید و یا دزدیده شود، با این نرم افزارها می توانید سریعا آن را بر روی نقشه ردیابی و مکان یابی کنید.

رایج ترین استفاده جی پی اس برای افرادی است که به دور از آبادی و در مناطق دور دست هستند و دسترسی به وای فای یا اینترنت شبکه همراه خود ندارند اما فواید این فناوری محدود به چنین جاهای دور افتاده ای نمی شود. اول اینکه، همه ما میدانیم که خدمات اپراتورهای تلفن همراه به ندرت همه جا را پوشش می دهند، حتی در مناطق پیشرفته. مثلا در زمین تمرین فوتبال بچه من در نیوجرسی مرکزی، اکثر اوقات تلفن ها علامت "no service" یا همان "عدم وجود آنتن" را نشان میدهند، بگونه ای که بعضی از والدین هنگامی که فرزندانشان در حال تمرین هستند، یک مایل رانندگی می کننند تا آنتن پیدا کنند.

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

کاربران می توانند محل را برای ۱۵ دقیقه ، ۱ ساعت یا ۸ ساعت به اشتراک بگذارند ، اما در صورت رضایت تقاضای اشتراک گذاری مکان از سوی کاربر ، این روش کارآمد خواهد بود. اما شما می توانید موقعیت مکانی واتساپ را بدون اطلاع از آنها ردیابی کنید؟ خوب ، برنامه های زیادی در دسترس است که به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق تلفن همراه خود ، موقعیت مکانی شخص را پیگیری کنند. بنابراین ، بیایید سه راه حل موثر را برای پيدا كردن افراد در واتساپ را مرور کنیم ، بدون اینکه آنها بدانند!

------------------------------------------------

مکان یابی بدون اجازه،مکان یابی بدون دسترسی،مکان یابی از راه دور،مکان یابی با دکل،مکان یابی بدون جی پی اس،مکان یابی با ردیاب،مکان یابی شماره،مکان یابی فقط با شماره،مکان یابی با یک کلیک،مکان یابی رایگان

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :