برنامه شماره مجازی از راه دور

شماره مجازی (به انگلیسی: Virtual Number)، شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته ولی می‌تواند بسیاری از کاربردهایی که شماره واقعی دارد را دارا باشد. به این ترتیب بدون اینکه نیاز داشته باشید تا سیم‌کارت یک اپراتور را تهیه نمایید، می‌توانید به سادگی و با فعال کردن یک اکانت در برنامه‌ها و وبسایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی مورد نظر خود را فعال نمایید.

 ردیاب و کنترل واتساپ شماره مجازی

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

با استفاده از شماره مجازی قادر خواهید بود در تمامی سایت ها و اپلیکیشن هایی که ایران را تحریم کرده اند از جمله پی پال و اپل ای دی عضو شده و آنها رو دور بزنید. بدون هیچ محدودیتی میتوانید اکانت مجازی بسازید و در اپلیکیشن ها اقدام به تبلیغات کنید.استفاده درزمانی که امکان استفاده از شماره شخصیتان وجود ندارد.

همانطور که می‌دانید هنگام ثبت‌نام در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی موبایل مثل WhatsApp و Telegram، باید از شماره تلفن خود به عنوان شناسه برای ثبت‌‌نام و ورود استفاده کنید. اگر از کاربرانی هستید که علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری شماره‌ی اصلی خود ندارید یا این که نیاز به ثبت‌نام بیش از یک بار در این برنامه‌ها دارید، می‌توانید از شماره‌های مجازی رایگان استفاده کنید. با موبایل کمک همراه باشید تا با شماره مجازی تلگرام و نحوه استفاده از آن آشنا شوید.

کنترل کامل گوشی مکانیابی شماره موبایل مجازی ردیابی موبایل و دیدن پیامک با دسترسی به ایمیل و شبکه های اجتماعی

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

شماره تلفن مجازی رایگان به چه درد ما می خورد؟ دادن شماره تلفن خود به افرادی که نمی شناسید ممکن است آزار دهنده باشد (یا حتی خطرناک باشد). اما اکثر وب سایت ها هنگام ثبت نام در حساب یا ثبت سفارش، شماره ای را درخواست می کنند، دقیقاً مانند دادن آدرس های ایمیل ناشناس، شما می توانید یک شماره تلفن ناشناس و مجازی را بگیرید تا شماره واقعی خود را مخفی کنید.

اما افرادی هستند که دوست ندارند اطلاعات شخصی آن‌ها، از جمله شماره تلفن همراه، فاش شود. در این حالت، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. اگر جزو آن دسته هستید، در مقاله امروز به شما روشی آموزش داده می‌شود که می‌توانید بدون وارد کردن شماره واقعی خود، در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ثبت نام و از امکانات آن‌ها استفاده کنید

دریافت :   برنامه ردیابی گوشی از راه دور

با استفاده از شماره مجازی می‌توانید به برقراری تماس بپردازید یا تماس دریافت کنید که بسیاری از کارمندان از این قابلیت شماره مجازی بیشتر استفاده می‌کنند. ولی کاربران عمومی عمدتا از سرور مجازی برای ساخت حساب کاربری و استفاده از خدمات برخی از شرکت‌های خارجی استفاده می‌کنند که البته این کار بنابر دلائلی توصیه نمی‌شود.همچنین بسیاری از شرکت‌‌ها از شماره‌های مجازی، برای برقراری ارتباط با مشتریان سراسر جهان استفاده می‌کنند.

شماره مجازی دائمی آمریکا یا گوگل ویس به شما امکانات زیر را خواهد داد. خرید شماره مجازی برای اپل آیدی / خرید شماره مجازی برای تلگرام / خرید شماره مجازی برای پی پال / خرید شماره مجازی برای دریافت و ارسال پیامک / خرید شماره مجازی برای ایمیل

شماره مجازی، شماره ای است که نه به سیم کارت نیاز دارد و نه به آدرس. در حقیقت، کارکرد آن کاملا متفاوت با شماره هایی است که تا کنون میشناختیم. این شماره ها مختص به مکان به خصوصی نیستند و با استفاده از فناوری اینترنت امن، منجر به برقراری ارتباط خواهند شد. به عبارت دیگر، از پروتکل VoIP برای برقراری تماس کمک میگیرند.

دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

سرویس های گوگل از جمله جیمیل و یوتیوب و شبکه های مالی نظیر وبمانی و... در نامبرسل مهیا شده است تا کاربران نمایندگی بتوانند از دو روش شماره مجازی را با قیمت ارزان تر به کاربران خود بفروشند، در روش اول استفاده از وبسرویس api نامبرسل از که امکانات کامل یک پنل شماره مجازی را از جمله دریافت شماره و کد و استعلام موجودی شماره های مجازی را داراست؛ روش دوم، ساخت ربات فروش شماره مجازی اختصاصی تحت شبکه نامبرسل است که برای توضیحات بیشتر و ورود به پنل نمایندگی کافی است وارد پنل شوید.

بیش از ۲۰ کشور در سامانه فعال بوده و امکان دریافت شماره برای بیش از ۳۰ برنامه وجود دارد. دریافت کد و شماره کاملا آنلاین و سیستمی بوده و هیچ دخالت انسانی وجود ندارد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

شرکت‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره‌های مختلف در کشورهای مختلف مانند کانادا، آمریکا، نروژ و حتی ژاپن را ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از شماره مجازی این کشورها به راحتی یک شماره تلفن در آن کشور برای خودتان داشته باشید. استفاده از شماره مجازی می‌تواند در محیط‌های مختلفی کاربرد داشته باشد. در ادامه مزایای استفاده از شماره مجازی را با هم بررسی می‌کنیم.

ارسال و دریافت انواع پم و فایل و تصویر و … به سادگی وجود داشته و همچنین می توانید برای این برنامه آهنگ زنگ و پیامک ویژه ای تعیین کنید تا از دیگر تماسهای شما قابل تشخیص باشد. تمام ارتباطات شما پس از نصب برنامه با اینترنت و به صورت کاملا مجازی بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه یا نیاز به سیم کارت فیزیکی نخواهید داشت.

-------------------------------------------------

شماره مجازی،هک شماره مجازی،هک واتساپ شماره مجازی،هک تلگرام شماره مجازی،مکان یابی شماره مجازی،ردیابی شماره مجازی،شماره واقعی شماره مجازی

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :