دانلود برنامه مکان یابی شماره مجانی از راه دور

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

سریع است.روش موقعیت یابی این برنامه به صورتی است که موقعیت گوشی مقابل را به صورت کاملا هوشمندانه با بالاترین دقت ممکن برای شما ارسال میکند و بر خلاف برنامه های مشابه نیازی نیست که هنگام ردیابی نوع موقعیت یابی(دکل یا gps) را مشخص نمایید.

اطلاعات گوشی را از جمله تماس ها ، اس ام اس ها ، مکان ، مخاطبین ، تاریخچه مرورگر و … و تمامی امکانات و دسترسی ها از مشاهده گالری، ضبط تماس ، گرفتن عکس و فیلم و ضبط صدا ، مدیریت فایل و… را در اختیار شما قرار میدهد که در نهایت میتوانید اطلاعات گوشی گم شده یا سرقت شده را پاک و یا ذخیره کنید و بدین منظور دیگر نگران لو رفتن اطلاعات گوشی گم شده خود نباشید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی و واتساپ بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

این برنامه ردیابی گوشی اندروید و ios می‌تواند موقعیت مکانی اعضای خانواده یا هر فرد دیگری را به صورت زنده و زمان تخمینی رسیدن آنها را به ایمیل شما ارسال کند یا به صورت پیامک برایتان بفرستد، یا با شبکه های اجتماعی شما اشتراک بگذارد و … . همچنین این اپلیکیشن قابلیت یکپارچه سازی با تقویم را دارد و می‌توانید رویدادهای مرتبط را در اپ به صورت مستقیم به تقویم گوشی خود اضافه کنید که این ویژگی می‌تواند خیلی مفید باشد.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی! این نرم افزار فقط برای کنترل و مکان یابی دقیق می باشد و استفاده های غیر قانونی از این نرم افزار به عهده شخص مصرف کننده می باشد. نرم افزار GPSrad SMS به منظور ردیابی نامحسوس تلفن همراه

جدید در زمینه های مختلف مرتبط با تکنولوژی های نوین سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) است. این نشریه در زمینه های علوم، مهندسی و منابع طبیعی و محیط زیست مقالات علمی- پژوهشی را منتشر می نماید. نویسندگان محترم می بایست مقالات خود را بصورت الکترونیکی در صفحه "ارسال مقاله" ثبت نموده و روند داوری را پی گیری نمایند. مقاله باید ت

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

ردیابی موبایل همانند ردیاب خودرو و ردیاب موتورسیکلت یا ردیاب حیوانات و ردیاب کودک و سالمند می تواند بسیار پرکاربرد باشد. باید توجه داشته باشید که شما علاوه بر اینکه میتوانید از طریق نرم افزار های ردیابی بر روی گوشی موبایل به موقعیت اشخاص و افراد خانواده خود دسترسی داشته باشید، میتوانید از ردیاب های کوچک نظیر ردیاب پرسنلی و ردیاب شخصی یا ردیاب کودک نیز برای دسترسی به موقعیت استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایر ردیاب ها میتوانید به بخش محصولات رایان جی پی اس مراجعه بفرمایید.

پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید گوشی جدید و … خواهید شد، بلکه اگر گوشی شما توسط فرد نادرست دزدیده شود تمامی اطلاعات و عکس‌های شخصی موجود در آن نیز در خطر خواهند بود. برای جلوگیری از دسترسی افراد به پیام‌ها، عکس‌ها و اپ‌های موجود در گوشی، می‌توانید با ما همراه باشید تا با هم در این مطلب پاک کردن اطلاعات گوشی اندروید از راه دور را بیاموزیم.

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

ساعت هوشمند از طریق GPS، پاک کردن اطلاعات از راه دور، پخش صدا یا ققل کردن دستگاه است. این برنامه ردیابی دستگاه گم‌شده شما را آسان کرده و بارگیری آن از Play Store رایگان است. بعد از نصب برنامه از شما خواسته می‌شود تا وارد سیستم شده (log in) و مطمئن شوید که ردیابی مکان فعال است. پس از نصب و اجرا شدن برنامه، می‌توانید دستگاه خود را پیدا کنید، به شرط آنکه دستگاه روشن باشد و به Wi-Fi یا داده تلفن همراه متصل باشد.

اگر تا به حال از یک شماره تلفن ناشناس تماسی دریافت کرده اید و می خواهید بدانید مالک این شماره چه کسی است، چندین ابزار آنلاین وجود دارد که می تواند در جستجوی شما به شما کمک کند.

--------------------------------------------------------

ردیاب مجانی،ردیاب شماره مجانی،مکان یاب مجانی،مکان یاب شماره مجانی،ردیابی مجانی،ردیابی شماره مجانی،مکانیابی مجانی،مکانیابی شماره مجانی،ردیاب ایرانسل مجانی،ردیاب همراه مجانی،مکان یابی ایرانسل مجانی،مکان یابی همراه مجانی

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید :